2013. október 20., vasárnap

37.rész :)♥

A korlátnál állt, fehérneműben, kiengedett hajjal. Gyönyörű volt, el sem tudom mondani, mennyire. Közelebb lépkedtem hozzá, majd egyik kezemet derekára vezettem, úgy simítottam végig hátán. Kezemet fenekére simítottam, majd a bögrét felé nyújtottam. Mosolyogva vette el tőlem a barna folyadékkal teli csészét, majd szürcsölgetve kezdte el inni azt. 
- Gyere be, mert megfázol - néztem csupán fehérneművel takart testét.
Egy apró bólintással jelezte, hogy mehetünk, majd hozzám bújva kezdett el lépkedni az ajtó felé. A bögrét kivettem kezéből, az asztalra helyeztem. Egy apró ütéssel fejezte ki nemtetszését, én azonban ettől függetlenül szorosan megfogtam kezét, hogy ne tudja visszaszerezni innivalóját. Térdénél megragadva emeltem fel az ölembe, majd miután megbizonyosodtam róla, hogy nem fogom leejteni, lejjebb hajoltam, hogy meg tudja fogni bögréjét. Mikor kezébe tudhatta a folyadékkal teli csészét, felegyenesedtem és a szobába léptem. Az ajtót behúztam magam után, majd Ellát az ágyra helyezve indultam el a konyhába reggelit készíteni. Mivel semmi hozzávaló nem volt sem a hűtőben, nem a szekrényben, ezért a telefont a kezembe véve kezdtem el hívni a szobapincért. 
- Jó napot! - szólt bele egy kedves hang. 
- Jó napot! Reggelit szeretnék kérni a B32-es lakosztályba. 2 személyre - mondtam végül, mikor Ella mellém lépve kezdett el mutogatni, hogy ő is kér. 
- Rendben. Ahogyan kész lesz, visszük - tette le. 
- Kicsim, eleve rendeltem volna neked is, ehhez nem kell mutogatnod - húztam magamhoz közel, homlokára egy puszit nyomtam. 
Válaszul csak egy kuncogást kaptam, mire nekem is mosolyra húzódott a szám. Ellát az ölembe kapva mentem vissza az ágyig, majd óvatosan helyeztem le őt a puha párnák közé. Mellé feküdtem le, fejét azonnal mellkasomra hajtotta, így hallgatva heves szívverésem. Kezemmel oldalát kezdtem el simogatni, minek hatására bőre libabőrbe burkolózott. Fejére egy puszit nyomtam, mire rám emelte gyönyörű szemeit. Egy gyors csókot tudtam csak lopni tőle, mivel az ajtón kopogtatást hallottam. Kimásztam Ella alól, majd az ajtó felé indultam. Ám mielőtt kinyitottam volna, visszanéztem menyasszonyomra. Gyönyörű testét most a fehér paplan takarta, aminek örültem, hisz csak én láthatom őt fehérneműben, illetve meztelenül. Mosolyogva fordultam ismét az ajtó felé, amit ezennel ki is nyitottam a túloldalon álló személy előtt. Egy kocsit tolt a nappaliba, majd kezet nyújtott. 
-Nikolas vagyok, én fogom önöket kiszolgálni az elkövetkezendő pár napban - mondta egyszerűen, majd Ellára pillantott. 
Ella idegesnek tűnt, kezét ökölbe szorította. Szeme könnyektől csillogott, nem bírt ránézni az előttem álló fiúra. Hirtelen mozdulattal fedte fel testét a takaró alól, majd gyorsan lépkedett oda hozzám. Karjaimat reflexszerűen fontam dereka köré, míg fejét a vállamba fúrva kezdett el szipogni. Nikolas kikerekedett szemekkel nézte végig a jelenetet, majd jól láthatóan végigmérte a karjaimban tartott szépséget. Még szorosabban kezdtem el magamhoz ölelni a hozzám bújó szépséget, amit Nikolas is észrevehetett, mert a kocsin lévő ételeket kezdte el nézegetni, később pakolni kezdett. Míg a fiú az asztalra helyezte az imént hozott tányérokat, Ellával az ágyra ültünk. Hátát kezdtem el simogatni, ami lenyugtathatta, ugyanis szívverése lassúbbra váltott. Nikolas percekkel később végzett az asztal megterítésével, így ki is száguldott a szobából a kocsit maga előtt tolva. Ellát az ölembe véve léptem oda az asztalhoz, majd óvatosan helyeztem le őt a velem szemben elhelyezkedő székre. Miután leültem a helyemre, Ellára néztem, aki vörös szemeit kezdte el törölgetni.
- Elmondod, mi a baj? - kérdeztem tőle, miután befejeztük az ételek elfogyasztását.
Az ágyra ült, én pedig szorosan mellette helyezkedtem el. Azonnal felállt mellőlem, legközelebb arra eszméltem fel, hogy ölemben kezdi el mesélni fájdalmait.
- És aznap megcsalt egy másik lánnyal. Tegnap küldött egy sms-t, hogy itt dolgozik ebbe a szállodába, és azt is megtudta az újságokból, hogy itt tartózkodom. Csak azt nem tudta, hogy veled. Tegnap is ezen gondolkoztam. Azért sírtam, mert eszembe jutott, mit tett velem. Eszembe jutott, hogy tönkretette az életemet... - mellkasomnak dőlt, úgy folytatta a mesélést - Ma pedig azért bújtam hozzád, mert azt akartam, hogy tudja, együtt vagyok egy olyan emberrel, akit az életemnél is jobban szeretek.
- Kicsim...
Nem bírtam többet mondani, ebben a pillanatban ajkai az enyémre tapadtak és vad csókba kezdtek. Nyelvemmel alsó ajkán szántottam végig, bejutást kérve, amit pillanatokkal később meg is kaptam. Nyelvünk azonnal egymásra talált, vad táncba kezdtek. Hirtelen azon kaptam magam, hogy mindkettőnkön már csak alsógatya, illetve Ellán csak fehérnemű volt. Pillanatokkal később azok is lekerültek rólunk, és már meztelenül fekszünk egymáson. Menyasszonyomat magam alá fektettem, nyakát kezdtem el puszilgatni. Egy helyen megálltam, majd óvatosan kezdtem el szívogatni azt a bőrfelületet. Nyakáról kulcscsontjára tértem át, majd lefelé haladva értem el hasáig.  Féltett pontjára egy perc alatt tértem át, ujjammal körkörös mozdulatokat írtam le. Gyors mozdulattal toltam belé 2 ujjamat, majd pumpálni kezdtem. Percekig kényeztettem így szerelmemet, majd kihúztam belőle ujjaim. Fordított a helyzetünkön, így én kerültem alulra. Hasamat kezdte el puszilgatni, miközben férfiasságomat kezével izgatta. Pillanatokkal később csak arra eszméltem fel, hogy szépségem nyelvét húzza végig ágaskodó szerszámomon, majd az egészet a szájába veszi. Éreztem, ahogy fejét hátrahúzza majd előretolja, ezzel elérve azt, hogy teljesen elélvezzek. A szájában lévő egész adag "örömnedvemet" lenyelte, majd felegyenesedve hozzám, ajkaimra tapadt. Fordítottam helyzetünkön, így ismét ő került alulra. Hasa minden részére egy-egy puszit nyomtam, így közeledtem ismét féltett pontja felé. Egy pillanatra álltam csak meg, ám mikor Ella egy aprót bólintott, ismét közeledni kezdtem felé. Belső combját kezdtem el puszilgatni, majd nyelvemmel kezdtem el izgatni féltett pontját. Ella hátravetett fejjel, ívbe feszült háttal tűrte a kínzást, majd egy sóhaj közepette markolt bele a hajamba, amit enyhén meg is húzott.
- Harry, téged akarlak, nem a nyelvedet - parancsolt rám.
Kezemre tápászkodva húztam fel magam az arcához, majd nyakára nyomtam egy puszit, miközben kezemmel oldalán simítottam végig. Egy percre szakadtam csak el oldalához, de ez az idő elég volt ahhoz, hogy az éjjeliszekrény tetejéről le tudjak emelni egy ezüst kis csomagot. Ella nyakáról elszakadva kezdtem el óvatosan kibontani a kezemben tartott óvszert. Miután felhelyeztem magamnak, Ella fölé kerekedtem és ismét nyakát kezdtem el puszilgatni. Féltett pontjához pozicionáltam magam, majd miután Ella egy apró bólintással jelezte, hogy készen áll, egy apró lökés segítségével benne tudhattam magam. Apró lökésekkel értem el azt, hogy Ella fél percen belül a nevemet mondogassa.
- Ahh... Harry - sikította, én pedig gyorsítottam a tempón.
Egészen addig nem álltam le, amíg Ellát a csúcsra nem repítettem. Zihálva váltunk el egymástól, majd mindketten a párnák közé dőlve kezdtük el bámulni a plafont. Ella egy egyszerű mozdulattal dőlt rá mellkasomra, karomat dereka köré fontam, úgy húztam közelebb magamhoz.
- Szeretlek Harry - suttogta, mire ajkaira egy csókot nyomtam.
- Én is szeretlek! - mondtam, majd egy kicsit eltoltam magamtól, hogy a szemébe tudjak nézni - Öltözz fel, elmegyünk ma valahova ketten.
- Hova? - kérdezte izgatottan.
- Te döntöd el, ez a te napod lesz - csókoltam meg.
- Menjünk vidámparkba - csillant fel a szeme.
Egyet bólintottam, Ella pedig azonnal a fürdőbe rohant és készülődni kezdett. Percekkel később felöltözve lépkedett ki a fürdőből, és mosolyogva bújt hozzám. Kezét megfogva kezdtem el húzni az ajtó felé, majd azt kinyitva magunk előtt tessékeltem ki a szobából. Az ajtót bezártam magunk mögött, majd a lift elé érve nyomtam meg a liftet hívó gombot. Percekkel később nyílt az ajtaja, amin Nikolas lépett ki. A mellettem álló lányt alaposan végigmérte, arcán Ella keze csattant szinte azonnal. Meg sem várva Nikolas reakcióját a liftbe húzott, aminek ajtaja be is csukódott. Ella hozzám bújt, én pedig karjaimat köré fontam. Nevetni kezdett, mire csak megsimítottam a haját.
- Ügyes voltál kicsim - pusziltam meg - Legközelebb tőlem kap..
- Ezt akartam elkerülni - nevetett fel még hangosabban.
Az egész aula tőlünk zengett, mikor kiléptünk a szerkezetből. Nem zavartattuk magunkat, egyszerűen boldogok voltunk. Mosolyogva köszöntünk el a pult mögött álló mosolygós lánytól, majd lassan kisétáltunk a nagy épületből. Mikor rájöttünk, hogy egyáltalán nem tudjuk, merre van a vidámpark, visszasétáltunk a recepcióra. A szőke hajú lány ránk mosolygott, majd segített eligazodni. Mivel messze volt mindegyik vidámpark, amit mondott, ezért eldöntöttük, hogy kocsival megyünk. Viszonylag gyorsan szálltunk be a fekete Range Rover-be, amit magamnak tudhatok. 10 perc veszekedés után sikerült csak elérnem, hogy besegíthessem Ellát a kocsiba, ugyanis ő nem akarta engedni. Az autót megkerülve nyitottam ki magamnak az ajtót, majd beültem és már indulhattunk is.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése