2013. szeptember 22., vasárnap

36.rész :)♥

*Harry szemszöge*
Lassan lépkedett felém, gyönyörű, hosszú lábai ki-kilátszódtak a kabátja alól. Furdalt a kíváncsiság, vajon mi lehet rajta a kabát alatt, vagy inkább, hogy mi nincs. Perverz mosoly terült el arcomon, ahogy menyasszonyom egyre közelebb ér hozzám. Szorosan előttem állt meg, ujjainkat összekulcsolta, úgy indult el a szálloda bejáratához. A liftben már igazán kíváncsi voltam, vajon mit viselhet, így meg is próbáltam kideríteni. Kabátját megfogtam, úgy húztam magamhoz közelebb. Ajkait az enyémen éreztem, ami megnyugtatott. Nyelvemmel alsó ajkán szántottam végig, ezzel engedélyt kérve a bejutásra. Ám most nem kaptam bejutást, ezért alsó ajkába haraptam. Egy apró nyögés hagyta el száját. Kaptam az alkalmon, azonnal csókolni kezdtem, nem ellenkezett. Mosolyogva váltunk el egymástól, mikor a lift az én lakosztályom szintjére érkezett. Rekord gyorsasággal nyitottam ki, majd léptem be magammal húzva Ellát is. Az ajtót kulcsra zártam, majd a kabátomat a fogasra akasztottam. Ella percekig járkált a lakosztályban, majd felém indult. 
- Miért kínzol, kicsim? - kérdeztem, mikor nyakamat kezdte el puszilgatni. 
- Ez neked kínzás? - nézett rám pimaszul. 
Az ágy felé kezdett húzni, majd befektetett a puha párnák közé. Felém mászott, úgy nézett mélyen szemeimbe. Kabátját megfogtam, ő azonban elvette kezemet, majd magam mellé helyezte.
- Játszunk egy kicsit - mondta, majd lovaglóülésbe ráült a csípőmre - Minden kérdés ára egy ruhadarab. És te kezdesz.
- Hány barátod volt előttem? - tettem fel azt a kérdést, ami már nagyon kíváncsivá tett.
- 2 - mondta ki egyszerűen - Az inged!
Azonnal elkezdtem kigombolni az ingemet, majd ledobtam magamról. Felsőtestemen párszor végigsimított, majd egy-egy tetoválásomat megpuszilta.
- Neked hány barátnőd volt előttem? - tette fel a kérdést, majd levette egyik magassarkú cipőjét.
- Bevallom őszintén, Ella... Nem tudom megszámolni - nevettem fel, mire ő is elmosolyodott.
Könnyei potyogni kezdtek, nem értettem, mi történt.
- Mi a baj, kicsim? - kérdeztem ijedten.
Tudtam, hogy egész nap ezen járt az esze, mégsem akarta elmondani... Talán velem van baja? Nem, arra nem is akarok gondolni. Ő az egyetlen lány, akivel el tudtam képzelni az életemet, ő az, akire bármikor számíthatok.. Nem veszíthetem el.
- Harry, én a feleséged szeretnék lenni.. - mondta ki, majd lemászott rólam.
Magassarkúja másik felét is lerúgta magáról, majd az erkélyre vezető ajtóhoz lépett és kinyitotta maga előtt. Nem bírtam megállni, utánamentem. A korlátnak támaszkodva állt, könnyei még mindig arcán folytak le. Háta mögé lépve öleltem át derekát, nyakát apró puszikkal halmoztam el.
- Megígérem neked, ahogy vége van a turnénak, az első utam az esküvőnkre vezet majd - pusziltam meg újra a nyakát.
Hirtelen megfordult karjaimban, majd csókolni kezdett. Fenekénél fogva emeltem meg, majd miután derekam köré fonta lábait, az ágy felé vettem az irányt. Az ágyra fektettem, majd egy puszit nyomva a homlokára, indultam el az eldobott ingem irányába. Miután megtaláltam, magamra vettem és az ajtó irányába indultam.
- Hova mész? - kérdezte riadtan Ella.
- Hozok neked holnapra valami ruhát, negyed óra és jövök.
- Siess - mosolyodott el.
A szobából kilépve egyenesen a lifthez indultam. Gyorsan mentem le a földszintre, majd át a másik szállodába. Az embereket kerülgetve értem el a liftig, amiben Jane ácsorgott.
- Szia - köszöntem neki.
- Szia. Ella nincs itt - mondta gyorsan.
- Tudom, nálam van. Átjöttem pár ruháért, mert ma nálam alszik.
- Értem. Hát akkor gyere! - lépett ki a liftből és Ella szobája felé lépkedett.
Egy kopogást követően lépett be a szobába, majd Justin nyakába ugrott. Lányomat észrevéve indultam el a babaágy felé, majd kezembe véve kezdtem el simogatni és puszilgatni. Egy szekrény elé lépve kezdtem el keresgélni megfelelő ruhát a holnapi napra. Miután egy nagy sporttáskát telepakoltam, elköszöntem Jane-éktől és a lakosztályomba indultam, a másik szállodába. A szobába lépve mosolyra húztam a számat, ugyanis Ella fehérneműben, hason fekve facebook-ozott az előtte lévő laptopomon.
- Átöltöztél? Az előbb még nem ez volt rajtad - néztem mosolyogva.
- Hoztam egy másikat, mert a rózsaszín kényelmetlen volt - mosolygott vissza rám.
- De igazán szexi voltál benne.
A táskát ledobtam az egyik székre, majd cipőmet levéve másztam be Ella mellé az ágyba. Fejemet a párnára hajtottam, úgy néztem a mellettem fekvő szépséget. Laptopom fedelét lehajtotta, majd szorosan mellém bújt. Fejét mellkasomon helyezte el, miközben keze mellkasomat simogatta. Kezemet dereka köré fontam, így húztam még közelebb magamhoz. A szobát édes szuszogása töltötte be, ami jelezte nekem, bizony elaludt. Én is hamar álomba szenderültem szuszogását hallgatva.
Reggel viszonylag hamar keltem, Ella azonban már nem feküdt mellettem. A szobában körbenézve sem láttam meg, ezért nehezen bár, de kimásztam az ágyból. Az ágyat rendbe szedtem, majd a fürdőbe indultam. Egy kopogást követően nyitottam be, ám Ella nem tartózkodott a helységben. Ruháimat levéve léptem be a zuhanyzó alá, majd kezdtem el engedni magamra a kellemesen meleg vizet. Negyed órája állhattam már a víz alatt, amikor eszembe jutott, hogy le is kéne fürödnöm, nem csak folyatnom magamra a vizet. Ezzel a gondolattal fogtam meg a tusfürdőm tubusát, majd a kezembe nyomtam belőle egy keveset. Mindenemet alaposan bekentem az illatos tusfürdővel, majd víz segítségével lemostam azt magamról. A vizet elzártam, a kabinból kiléptem. Magamra tekertem egy törölközőt, majd kiléptem a fürdőből. A konyhába sem találtam menyasszonyomat. A szekrényhez léptem, egy bögrét vettem magamhoz. Öntöttem bele egy kis kakaót, majd a mikróba helyeztem a csészét. Az időt beállítottam, majd elindítottam. Másodpercekkel később a már forró kakaóval járkáltam a szobába, hogy megtaláljam menyasszonyomat. Újra a szobában jártam, a szekrényem előtt álltam meg, hogy találjak valami ruhát magamnak. Miután megtaláltam a megfelelő darabokat, felöltöztem és tovább kezdtem keresni Ellát. Már minden szobába benéztem, amikor megláttam az egyetlen helyet, ahol még nem jártam. Hát persze! Kezemmel a bögrével indultam el az ajtó felé, majd az előtt megállva nyitottam ki magam előtt. Óvatosan léptem ki a hideg levegőbe. Ám a csodálatos látvány miatt, ami fogadott, majdnem kiesett a kezemből a forró kakaóval teli bögre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése