2013. december 26., csütörtök

Közérdekű!!

Mint facebook-on leírtam, megérkezett egy kisebb bejegyzés, ami a blog sorsáról fog szólni. 
Gondolom, észrevettétek, hogy egyre ritkábban kerültek fel új részek, nem lettek olyan hosszúak, izgalmasak. Ez azért van, mert bármilyen hihetetlen, nem csak ez az egy blogom van, azokkal is kell foglalkoznom, illetve most egy újabb, még nyilvánosságra nem hozott blogot hoztam létre, minek már írom első részeit. Ez persze azzal jár, hogy mindegyik blogommal kevesebbet foglalkozom, ritkábban hozom a részeket. Viszont azt megígérem magamnak is, és az olvasóimnak is, hogy ezt a blogomat végig viszem. Nincs sok rész, csupán kettő - a 39.-edik és a 40.-edik. A negyvenedik rész lesz az utolsó, mivel sem erőm, sem ihletem nincs tovább folytatni. 

VISZONT

Akit érdekel, van egy olyan lehetősége, hogy besegít nekem a történetbe, ezzel megkönnyítve a dolgomat és megmutatva tudását. Ennek az lenne a lényege, hogy egy megadott e-mail címre elkülditek nekem az ötleteiteket, én pedig valamilyen módon - amelyiket tudom - beépítem a történetbe. Komoly ötleteket szeretnék, éppen ezért nem lesznek benne olyanok, amik nem illenek a történetbe, illetve két rész alatt nem lehet megírni. Aki gondolja, az írjon nekem üzenetet, nem kell sok időt rá fordítani, csupán írtok egy sziát, és az ötleteket, ahogyan elképzelitek Ellát, Harry-t, Elizabeth-et, vagy bármelyik szereplőt. 

Miért csinálom? 
Erre nagyon egyszerű a válasz, csupán szeretném pár olvasóm képzeletét beindítani, illetve mivel karácsony van, ezzel szeretném valamennyire megköszönni, hogy eddig ilyen sokan olvastátok a történetemet és szeretném, ha valaki olvasná az utolsó két részt, tudja azt mondani, hogy 'Ez az a rész, amit én küldtem!!'. Hisz nem tudjátok, mekkora öröm nekem, hogy olvastok, és követitek a történetet. 

Sajnálom, hogy sokáig nem írtam részt, de aki belekezd egy történetbe, igazolhatja, hogy nem olyan könnyű ez, mint azt bárki hinné. Nehéz írni egy történetet, ami megfelel az elvárásoknak.. Hisz mindenkinek más tetszik, és bizony nehéz úgy történetet írni, hogy benne legyen a(z) One Direction, egy lány, aki szerelmes valamelyik fiúba, és benne legyen a lány többi barátja, ismerőse, e mellett pedig még ne legyen kesze-kusza és el lehessen képzelni a történetet. Nagyon nehéz, mégis úgy vagyok vele, ha már belekezdtem, akkor be is fejezem. Nem tudom, hogy fog befejeződni a történet, így türelmet kérek tőletek, amíg kapok minimum 1-2 ötletet, amire már alapozhatok. 

De addig is : 
Az e-mail cím, amire várom az ötleteket : balog.akos97@gmail.com
Amit mindenképp írjatok le, az az ötletetek, illetve a rendes nevetek, vagy ha blogoltok, akkor a blogger nevetek, később ez fontos lesz :) 
És végül, de nem utolsó sorban : 

Mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket!!!
Puszil titeket : (A már huszadszorra nevet változtató író) 
Annie B. avagy ~Sütiiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése