2013. június 19., szerda

13.rész :)♥

A szobámba csak úgy berontottam, majd a telefonomat a kezembe véve hívtam fel legjobb barátnőmet, akinek mindent elmondhatok, hisz tudom, hogy jó tanácsot ad, illetve elmondja az őszinte véleményét a dolgokról, még akkor is, ha ezzel megsért pár embert. Tisztelem őt is, és a döntéseit is, ezért szoktam minden bajban hozzá fordulni, hogy segítsen. Igaz, most nem tanácsot akartam kérni tőle, de úgy gondoltam, ez egy olyan dolog, amiről tudnia kell. Idegesen kutattam a szekrényemben valamiféle fehérnemű után, míg a telefon folyton csak kicsörgött. Már éppen le akartam tenni, amikor egy ismerős hang szólt bele a telefonba. 
- Szia Ella, Justin vagyok, Jane most éppen... nem ér rá... Majd később visszahív.
Meg sem várva a válaszomat tette le a telefont, majd én is kinyomtam és az ágyra dobtam. A szekrényemben tovább kutattam, amikor megtaláltam egy levelet. Hosszasan néztem a borítékot és rajta apám írását. Nagy nehezen vettem rá magam arra, hogy kinyissam a borítékot, de végül sikerült. Egy teleírt lap tárult elém, amit azonnal el is kezdtem olvasni. 
"Kicsim!  Egy ideig el kell utaznom a munkám miatt, így pár hónapig a fiúkra, illetve Amy-re leszel bízva. Szeretném, hogy tudd, én mindenben melletted állok és támogatlak, még így is, tőled messze. A fiúknak mindent elmondtam, meg persze Amy is tudja a veled kapcsolatos dolgokat, gondolok itt arra, hogy ha szomorú vagy, akkor kell egy személy, akivel megbeszélheted a dolgokat - gondolok itt Liam-ra, aki maga ajánlotta fel, hogy vállalkozik erre a szerepre -, kell egy személy, aki csokit hoz neked - Niall -, kell egy személy, aki megmosolyogtat - Louis -, vagy éppen egy olyan, akivel csak simán elmehetsz sétálni - Zayn-. Nem, nem véletlen, hogy Harry-t és Amy-t itt nem említettem meg, ugyanis Harry az apa szerepre vállalkozott, Amy viszont az anya szerepére. Ők kettőjükben bízok csak meg annyira, hogy rájuk bízhassam azt a feladatot, hogy vigyázzanak rád minden bajban. Nem tudom meddig kell távol lennem, de addig is kérlek, hogy hallgass a fiúkra és ne csinálj hülyeséget. Próbálok sietni haza, addig is nagyon szeretlek. Puszillak téged is és Amy-t is, a fiúkat pedig üdvözlöm! " 
A levelet egész végig hangosan olvastam fel, így könnyebben tudtam értelmezni magamban a mondatokat. Miután 3-szor is elolvastam, visszatettem a borítékba és a fiókomba mélyesztettem. Miután összepakoltam pár ruhát estére meg reggelre, átvittem Harry-hez, majd egy törölközőt keresve zárkóztam be a fürdőbe. A zuhanykabinba belépve nyitottam meg a zuhanyt, amiből most kellemesen meleg víz folyt fáradt testemre. 5 percig folyattam magamra a vizet, majd lassan, megfontolt mozdulatokkal kentem fel testemre az illatos tusfürdőt. Pár perc elteltével mostam le testemről a felhabosodott krémet, ami azonnal el is tűnt a zuhany lefolyóján. Kiléptem a kabinból, majd a törölközőmért nyúltam. Megtörölve minden porcikámat, bújtam bele a tangámba, nadrágomba és pólómba. A törölközőt a szennyesbe dobtam, majd óvatos léptekkel haladtam Harry szobája felé.
- Mehetsz - mondtam neki mosolyogva.
Felkászálódva az ágyról indult meg a fürdő felé. Amint belépett a fürdőbe, átrohantam a saját szobámba és a szekrényem fiókjához léptem. Amilyen gyorsan csak tudtam kihalásztam belőle az előre odakészített gyertyákat, illetve egy doboz gyufát. Visszafutottam a szobájába, majd a gyertyákat a kezembe fogva helyeztem el őket a szoba minden részére. Miután minden gyertyát elhelyeztem a helyén, visszafutottam a szobámba, majd a szekrényemben egy szexi fehérnemű után kezdtem keresgélni. Ahogy megtaláltam az estéhez illőt, levettem minden ruhámat és a választott ruhadarabot kezdtem magamra felvenni. Miután sikerült belebújnom az eléggé szűkös anyagba, visszarohantam Harry szobájába. Minden gyertyát óvatosan meggyújtottam, majd elfújtam az égő gyufát. Ágyára felmászva vettem fel a legkényelmesebb és legdögösebb pozíciót, úgy vártam, hogy belépjen az ajtón. Pár perc múlva aztán ez be is következett. Az ajtón belépve megtorpant, szája O alakot formált. Kacér mosoly jelent meg arcán, ami arra késztetett, hogy szám mosolyra húzódjon. Lába földbe gyökerezett, még mindig ámultam nézett. Az ágyra felülve néztem, amint egy kis hezitálás után elindul az ágy felé. Mikor már kellően közel volt hozzám, a nyaka köré fontam a kezeim, beletúrtam vadítóan göndör hajába, majd amilyen érzékien csak tudtam, megcsókoltam.
- Miért kapom ezt a csodás meglepetést? - kérdezte 2 csók között.
- Harry én szeretlek. Már olyan régóta vártam erre a percre, de nem éreztem magam késznek... Viszont most... hogy itt vagyok... VELED - emeltem ki a veled szócskát - úgy érzem kész vagyok, hogy megtegyem egy olyannal, akit szeretek.
- Biztos ezt szeretnéd? - Nem válaszoltam neki, csak megcsókoltam és lassan kezdtem el vetkőztetni. Miután pólóját levettem, hátára fektettem az ágyon, majd hasa minden részét apró csókokkal fedtem. - Most az egyszer vagy te felül.
Apró kacaj hagyta el számat, mire Harry is elmosolyodott. Odahajolva hozzá csókoltam meg újra, és újra, amiből az lett, hogy folyamatosan csókoltuk egymást, csak levegőt venni álltunk le egy pillanatra. Melltartómat hátul ragadta meg, úgy kapcsolta ki, majd vette le rólam. Az alsójába akasztottam a mutató ujjam, és lehúztam róla. Ő is hasonló képen tett az én utolsó fehérneműmmel. 
- Még meggondolhatod magad - nézett rám a válaszomra várva. 
- Fogd be és csináld - kiáltottam rá. 
Egy csók után feltápászkodott az ágyról és az ajtó felé indult. Már-már azt hittem, hogy itt akar hagyni, amikor meghallottam az ajtó hangos kattanását, ami jelezte, hogy ebből a szobából senki sem tud be-, illetve kilépni. Mosolyogva tért vissza az ágyba, ahol azonnal kezdetét vette a szórakozásunk.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése