2013. június 20., csütörtök

14.rész :)♥

Siettem, amennyire csak tudtam :) Nóri, ezt a részt neked küldöm, viszont előre szólok +18-as :) (Ebbe az a vicc, hogy még én sem vagyok 18 :D)

Szenvedélyesen faltuk egymást, egészen addig, amíg Harry abba nem hagyta. Érdeklődve néztem rá, hogy most vajon mit szeretne mondani, vagy tenni, de ez perceken belül kiderült. 
- Ella, biztos ezt akarod? Ezt nem lehet már visszacsinálni, ugye tudod? 
- Persze, hogy tudom. Harry, csináld... Ezt akarom. 
Miután megbeszéltük ezt az egészet, és Harry meggyőződött arról, hogy tényleg szeretném és valamennyire készen állok rá, arrébb csúszott az ágyon, egészen a fiókjáig. Óvatosan húzta ki, majd matatni kezdett benne. Nemsokára egy ezüst csomagot vett ki a fiókjából, amit később vissza is tolt az eredeti állapotába. 
- Aha, tényleg csak aludni akartál - kacsintottam rá. 
- Mindig van nálam a biztonság kedvéért. Nem tudni melyik buliba iszom le magam a sárga földig és találok egy lányt, aki azért "szeret", mert híres vagyok - ujjaival a szeret szónál macskakörmöt formált, ami arra késztetett, hogy valamennyire megsajnáljam őt. 
Nem értem azokat a lányokat, akik csak a híresség miatt szeretnek valakit, vagyis nem is szeretnek, csak kihasználnak, hogy ők is híresek legyenek, vagy csak lefeküdhessenek a híres Harry Styles-sal. Én sosem értettem ezeket a lányokat, hogy hogyan tudnak bármit tenni érzelmek nélkül. Jó, persze, bennük van az, hogy ő most híres és ez egy jó alkalom lehet, illetve bennük van az a szeretet és csodálat, ami minden rajongóban ott lakozik. Gondolkodásomat Harry tágra nyílt szeme zavarta meg, így azonnal visszatértem a való világba. Láttam, hogy ki akarja deríteni min gondolkodtam egészen eddig, de nagyon jól tudta, hogy úgysem mondanám el, így visszatért a kis tasak kibontásához. Miután sikerült kibontania, felhelyezte magának a benne lévő óvszert, majd belém mélyesztette férfiasságát. Nem hazudok akkor, ha azt mondom, hogy fájt... Viszont ennek hangot is adtam...
- Jól vagy? - kérdezte Harry aggódó tekintettek. 
- Persze, csak hát... khm... ez az első. 
- Biztos minden oké? 
- Harry, csináld - markoltam meg a hátát és közelebb húztam magamhoz. 
Egyenletesen mozgott bennem, figyelve arra, hogy ne fájjon nekem annyira. Kezdett elmúlni a fájdalom, kezdtem élvezni ezt az egészet. Egész végig csókolta ajkaimat, hogy valamennyire elterelje a figyelmemet a fájdalomról, vagy éppen arról, hogy lassan mozog bennem. Az ajtón hirtelen kopogás hallatszott, ami megijesztett, hisz én úgy tudtam, csak mi vagyunk itthon. A kilincset figyeltem, amikor Harry fordított a helyzetünkön, így én kerültem felülre. 
- Kifáradtál? - mosolyogtam rá, miközben gyönyörű zöld szempárját kémleltem. 
Ujját hirtelen ajkaimhoz emelte, ezzel jelezve, hogy most egy kicsit maradjak csöndben. Gondolom nem akarta, hogy kiderüljön, mit művelünk. Egészen addig vártunk, amíg nem hallottuk a lépteket. Harry újra fordított rajtunk, így megint én voltam alul. Gyorsabb tempóra váltott, mire automatikusan a hátába markoltam. Kezemet azonnal megragadta, ujjainkat összekulcsolta, majd kezeimet fejem fölé emelte. Gondolom nem akart a hátára vörös foltokat... Aprókat nyögdécselt a nyakamba, amikor egy hatalmasat lökött rajtam. Folyamatosan hallottam a kis nyögdécseléseket, amit Harry adott ki magából. Mozgásán immáron lassított, így kezemet is elengedte, és csókolgatni kezdett. Apró csókokat nyomtam puha ajkára, amit viszonzott is. Nem vártam, hogy folytassa, amikor egy utolsót lökött rajtam. Éreztem, ahogyan a kondomba élvezett. Hanyagul dőlt rám, tisztán hallottam a szuszogását. Óvatosan emelkedett fel rólam, a kukába dobta a használt óvszert, majd a fürdője felé indult. Az ajtót nyitva hagyta, így alkalmam volt bemenni utána. De nem mentem... Ott feküdtem az ágyban, miközben elgondolkodtam. Apa a fiúkra bízott, hogy ne legyen semmi bajom. Ha úgy vesszük, nincs is, de szerintem se apa, se Amy nem örülne, ha megtudná a mai este sztoriját.
- Menj, fürödj le, én elintézem a lepedőt - nyomott egy csókot a számra Harry.
Az ágy szélére kigördülve álltam fel, majd lassú tempóban jutottam el a fürdőig. Az ajtót becsuktam magam mögött, de nem zártam be. A zuhanyba belépve engedtem magamra a kicsit hideg vizet, ami lehűtötte testemet. Kicsit melegebbre állítottam, majd alaposan átmostam testem minden porcikáját az illatos tusfürdővel, majd lemostam magamról, amikor elég habosnak éreztem. Pár percig folyattam magamra a vizet, amikor egy kéz fonódott a derekam köré. Hátranézve vettem észre Harry-t, aki még mindig nem telt be a melleim nézésével. Azonnal megfordultam, így szemben találhattam magam vele. Kezeimet nyaka köré fontam, göndör hajába vadul túrtam bele. Éreztem, ahogy belém hatol férfiasságával, ám most nem használtunk óvszert. Halkan szisszentem fel, amikor fenekembe markolt. Vadul kapott fel az ölébe, lábaimat automatikusan dereka köré fontam. Éreztem a fürdőben lévő forróságot, bár minket hűtött a zuhanyrózsából kiszökő hideg víz. Nem fájt, hála Harry-nek, aki figyelt arra, hogy bármit csinál, ne okozzon nekem fájdalmat. Óvatosan tett le a biztonságot nyújtó földre, bár még mindig bennem volt. Lassan távolodott el tőlem, így figyelve engem. A zuhanyt elzártam, közelebb léptem hozzá, karjaimat nyaka köré fontam és egymás után többször is megcsókoltam. A zuhanyból kilépve a törölközőmért nyúltam, ám Harry gyorsabb volt, így ő teríthette rám. Miután mindketten megtörölköztünk, visszamentünk a szobába, ahol már egy tiszta, fehér lepedő várt minket.
- Hány óra van? - kérdeztem, mivel a szobájába bárhova fordultam, nem találtam órát.
- Mindjárt éjfél - mondta a telefonját nézve - Amúgy csak megsúgom, ott van az óra - mutatott a falra, ahol tényleg ott díszelgett egy óra. Várjunk... Éjfél?!
- Nekem aludnom kéne, holnap suli.
- Miért jársz te még iskolába? - kérdezte mosollyal az arcán.
- Nem tudom. Inkább itthon maradnék veled.
- Maradj. Amy ír igazolást. Vagy elviszlek a dokimhoz, aki ad igazolást betegség nélkül.
- A dokit választom - csókoltam meg.
A táskámba kutatva vettem elő az egyik tangámat, illetve egy pólót, ami megfelelő az alváshoz. A fürdőbe visszafutva mostam meg a fogam, majd visszamentem Harry-hez, aki már az ágyon várt rám. Bemásztam mellé, majd elfeküdtem a puha ágyon. Oldalra fordulva hunytam le a szemem, amikor éreztem, ahogy Harry átöleli a derekam és közelebb húz magához. Lábamat, illetve fenekemet kezdte el simogatni, így érve el azt, hogy álmos legyek és álomba szenderüljek. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt a fejezet de egyvalamit nem értek ami az hogy úgy írtad le az egészet mintha nem is élvezték volna a szexet. De ezen kívül imádtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem úgy szerettem volna megírni, ez a későbbi részekben ki is fog derülni, de egyenlőre nem szeretnék semmit elárulni :)

      Törlés