2013. június 2., vasárnap

11.rész :)♥

Justin lépkedett felém egy tányérral a kezében, majd az asztalra letéve azt, nézett rám nagy szemekkel. Szemem azonnal a fa asztalra letett tányérra tévedt, amin 3 gofri volt, csokival leöntve, cukorral díszítve. Mellé még a pincérek kihozták a cukorkákat, hátha valamelyikből többet szeretnék rárakni. Amilyen gyorsan csak tudtam, felálltam a helyemről és egyenesen Justin nyakába ugrottam. Mikor eltávolodtunk egymástól, Justin mosolygós arcát véltem felfedezni, ami arra késztette számat, hogy felfele gördüljön. Egymás mellé leülve kezdtünk bele a gofri elfogyasztásába. Negyed órán keresztül falatoztunk, amikor felálltunk az asztaltól és - fizetés után - távoztunk. A pizzázóból kiérve Justin összekulcsolta ujjainkat, ami mosolygásra késztetett. Nagyon sokat beszélgettünk, mire megérkeztünk a házunkhoz közeli parkba. A kaput kitárva magam előtt lépkedtünk be a gyerekekkel és szülőkkel teli parkba. Egy padon helyet foglalva kezdtünk bele a nap értékelésébe, miközben egymás kezét fogtuk. Már az utolsó mondatoknál jártunk, amikor megcsörrent a telefonom. Bocsánatot kértem Justin-tól, majd a padtól kicsit távolabb lépkedve fogadtam el Harry hívását. 
- Hol vagy már? Niall már hazaért, de te még sehol sem vagy - kezdte a telefonba egy kicsit hangosabban. 
- Először is, kicsit halkabban beszélj, mert megsüketülök. Másodszor pedig itt vagyok a parkban. 
- Egyedül? - kérdezte azonnal. 
- Nem. Justin-nal vagyok. 
- Gyere haza most azonnal.
- Harry, örülök, hogy ennyire aggódsz értem, de semmi félnivalóm nincs. Justin nem akar rosszat, vigyáz rám és megígérte, hogy hazakísér. Nem lesz semmi bajom, épségbe haza fogok érni. 
- Rendben, de siessetek haza. És tényleg egy karcolás se legyen rajtad, különben ez a Justin gyerek megbánja. 
- Jó, Harry, állj le. Nem lesz semmi bajom. 17 éves vagyok, tudok magamra vigyázni, de ha mégsem, akkor majd Justin vigyáz rám. 
Miután letettem, visszamentem Justin-hoz, és elfoglaltam eddigi helyemet. Justin átölelte a derekamat, én pedig a vállára hajtottam a fejem. Így ültünk negyed órán keresztül, amikor hirtelen elvette a derekamról a kezét, levette fekete kabátját, és rám terítette. Hálásan néztem gyönyörű szemeibe, amik most a szokottnál is jobban csillogtak. Szemébe nézve hajoltam hozzá egyre közelebb, addig, amíg meg nem érkeztem puha ajkait a sajátomon. Lágyan csókoltuk egymást, amikor hirtelen elváltak ajkaink. 
- Ne haragudj Justin, de ezt nem tehetem. Nekem más tetszik - suttogtam alig hallhatóan. 
- Ella, én sajnálom. Nem szoktam az első találkozásnál már csókolózni egy lánnyal. 
- Barátok? - nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott. 
- Barátok - ismételte meg ezt az apró kis szócskát. 
Pár percig ültünk ott a padon, majd hazafelé indultunk. 5 perc után aztán nem bírtam tovább a csendben sétálgatást, megszólaltam. 
- Justin - mondtam ki halkan a nevét.
- Hm?
- Lehetne ez a kettőnk titka? 
- Persze. Nem mondom el senkinek, ha te nem szeretnéd. 
Nem szerettem volna beszélni a történtekről senkinek. Nem akartam eltitkolni sem, de úgy gondoltam, hogy ez csak kettőnkre tartozik. Mit gondolnának Justin rajongói, ha megtudnák, hogy megcsókoltuk egymást? Mit gondolnának a banda tagjai, ha elmondanám nekik? És mit gondolna Amy, illetve Liam, akik tudják, mit érzek Harry iránt? Mindenesetre egy dolog biztos. Amióta Justin megcsókolt, azóta repkedek az örömtől. Lehet, hogy egy nap alatt megváltoztak bennem az érzések? Harry csupán egy barát lett számomra, míg Justin sokkal több? Ezek a kérdések, amikre soha nincs válasz... A házhoz megérkezve nyitottam ki a kaput, majd a medence melletti köveken óvatosan lépkedve értünk el a bejárati ajtóig. Szembe fordulva Justin-nal vettem le magamról kabátját, majd kezénél megragadva húztam magamhoz közel. Karjaimat nyaka köré fontam, úgy húztam szorosan magamhoz, míg kezei derekamon pihentek. 
- Justin, kérhetek valamit? - suttogtam a fülébe. 
- Akármit.
- Csókolj meg - mondtam alig hallhatóan. 
- Biztos ezt szeretnéd Ella? 
- Igen. 
Egy kicsit eltoltam magamtól, majd gyönyörű barna szemeibe meredve vártam a döntését. Mikor meggyőzte magát arról, hogy nem lesz ebből semmi baj, közelebb hajolt hozzám. Szemeimet lehunyva éreztem meg puha ajkait, amint az enyéimre tapadnak. Nyelvünk lassan, megfontoltan mozgott, így csókunk is szenvedélyesre sikeredett. Ezt a csodás pillanatot az ajtó kattanása zavarta meg, ami jelezte, hogy valaki be, illetve ki szeretne lépni azon. Egy mosolygós arccal találtuk szembe magunkat, akinek boldog tulajdonosa nővérem volt. 
- Ti most együtt vagytok? - kérdezte vidáman. 
Justin-nal egymásra néztünk, de egyikünk sem tudott válaszolni. A barátok nem csókolóznak egymással.  Viszont megbeszéltük, hogy nem vagyunk együtt, csak barátok vagyunk. De milyen hülyén néz már ki, ha azt mondom, hogy nem vagyunk együtt? Akkor miért csókolóztunk? Azért, mert én azt kértem. De miért kértem ezt, ha csak barátok vagyunk? Mert szeretem... Az egészet lejátszottam a fejemben, mire meg tudtam szólalni. 
- Igen, együtt vagyunk - válaszoltam nővéremnek, aki egyszerűen csak megölelt és visszament a házba. - Félve néztem vissza Justin-ra, aki ugyanolyan mosolygósan nézett vissza rám, mikor először rá pillantottam. - Justin, remélem nem baj, hogy ezt mondtam...
- Engem nem zavar, én szeretném veled megpróbálni. Meg hát valljuk be, hülyén nézne ki, ha csak barátok lennénk és csókolóznánk egymással. 
- Én is meg szeretném veled próbálni, mert nagyon jól éreztem magam veled. És szeretnénk még rengeteg ilyen napot. 
Miután elbúcsúztunk, bezártam magam után az ajtót és felmentem a szobámba. Bezártam az ajtót, felnyitottam a laptop-om fedelét, és youtube-ra felmenve írtam be az első énekes nevét, aki eszembe jutott. Azaz Justinét. Az első találatra kattintva indult el a Beauty And A Beat című szám, amit Nicki Minaj-al sikerült elénekelnie. Mit sem törődve a külvilággal, beléptem az egyetlen olyan közösségi oldalra, amelyre regisztráltam, vagyis facebook-ra. Amint betöltött, felvillant 2 ablak, ami jelezte, hogy üzenetem jött. Az első név láttán azonnal elmosolyodtam és meg is nyitottam. 
Jane : Szia Ella, lenne egy nagyon fontos kérdésem számodra! 
Ella : Szia Jane, mondjad nyugodtan :)
Jane : Tehát az van, hogy félévtől lesz egy lakást, amit ki szeretnénk venni 5-en, 3 ember már biztosan mondta, hogy kifizeti, és én még rád gondoltam, hogy ha van kedved, költözz velünk össze. 
Ella : Rendben, de ki lenne az 5-ik? 
Jane : Nem tudom, arra gondoltunk a csajokkal, hogy ha szeretnéd, akkor jöhetne Josh. 
Ella : Kizárt dolog! Josh-al szakítottunk, de van egy fiú, akivel ma sikerült összejönnöm. 
Jane : Ohh, az szép:) És ismerjük? 
Ella : Biztos ismeritek, de egyenlőre nem szeretnék semmit mondani ezzel kapcsolatban. 
Jane : Harry az? :o
Ella : Dehogyis. Harry elvan Eleanor-ral, szerintem ma is vele volt. Én most mással próbálom meg a dolgot :) Mindegy, ha nem haragszol most megyek és megbeszélem Amy-vel a költözést :) Szia Jane, jó éjszakát!
Jane : Szia Ella! Neked is nagyon-nagyon jó éjszakát és álmodj A FIÚVAL! (csupa nagybetűvel) 
Miután sikerült elbúcsúznom mindenkitől - többi levelemet nem is olvastam el, na mind1 - kikapcsoltam a gépemet, és birtokomba vettem a fürdőt. A meleg vizet magamra folyatva gondolkodtam el a mai napon, ami valljuk be, nagyon jól sikerült. Testemről lemostam a felhabosodott tusfürdőt, majd kiléptem a zuhanyzóból és a törölközőmet kezembe fogva töröltem végig minden testrészemet. Magam köré tekerve a törölközőt indultam vissza szobámba, ahol már az alvós ruhám várt. Bugyimat megkeresve bújtam bele, majd ezután felvettem egy kék leggings-emet, és egyik szürke pólómat. Annyira kimerültem a mai napon, hogy a tv zaja nélkül el tudtam aludni. Egyszerűen kifárasztott a mai nap, annyi dolgom volt, annyi dolog történt velem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése