2013. június 19., szerda

KÖZÉRDEKŰ !!

Eléggé siettem az új résszel, bár ez még nem az :) Nagyon sok dolog történt a ballagásom óta, ami miatt alig tudok valamit írni a blogba. Lehet, hogy egy kis időt fogok kérni tőletek, amíg minden rendeződik, hiszen nem szeretnék csalódást okozni nektek... Viszont most, így az új rész előtt szeretnék pár dolgot tudatni veletek. 
- Ezt a kis időt tényleg csak azért kérem, mert 5 percet nem vagyok mostanában gépközelben, így nem tudok olyan sok dolgot beleírni a blogba, hiába gondolom ki előtte, hiába vetem papírra. Nem arról van szó, hogy meguntam, vagy bármi, erről szó sincs. 
- Ne higgyétek, hogy nem vettem észre, hogy a blog 8 követővel gyarapodott. Nagyon szépen köszönöm!!! Ti adtok erőt, hogy folytassam a blogot, mert vannak, akik olvassák. Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ennyien szeretitek az írásom, és olvassátok is a blogomat :)
- Már láthattátok, hogy a blog már 3 díjat is kapott. Ezeket is nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik, hogy nekem ajándékozzátok, amikor rengeteg ennél jobb blog van, aki ugyanúgy megérdemli. Megtisztelő, hogy én kapom meg őket. Erre semmi mást nem tudok mondani, csak hogy köszönöm! 

Köszönöm azoknak, akik mellettem állnak, és most szeretnék mindenkit megkérni, hogy aki olvassa a blogom, azt csatlakozzon a facebook csoportba ---> https://www.facebook.com/groups/327978123999458/
Még egy apró résszel be kell fejeznem az új részt, de ha minden igaz holnap, vagy holnap után fent lesz. Ha nem, akkor nagyon sajnálom, de próbálom feltenni az ígért időpontban, vagy még előbb :)
Addig is jók legyetek, az időkérésről pedig mindenkit értesítek :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése