2013. május 4., szombat

2.rész :)♥

Csomagjaimat letéve nyitottam ki az ajtót magam előtt, majd újra felvéve 2 bőröndömet léptem be a házba, ahol érdekes látvány fogadott... A kanapén 5 srác, akik mind engem figyeltek. Mosolyogva intettem feléjük, majd kérdőn apára néztem. Nem, nem voltak idegenek számomra azok a fiúk. Egytől egyik a One Direction énekesei voltak. Éppen ezért nem értettem, hogy mit keresnek pontosan a mi házunkban. Apa csak mosolyogva beszélt pár szót a fiúkkal, majd felém indult, Amy pedig követte a cselekedetét. Egy lépéssel előttem megálltak és engem kezdtek fürkészni. Pár percig volt ez így, aztán apu törte meg a csendet. 
- Tudom, hogy el kellett volna mondanom, de meglepetésnek szántam. A One Direction nevű fiúbandánál kaptam munkát az elkövetkező pár évre asszisztensként. 
- És most velük fogunk lakni? - néztem apa háta mögé, ahol épp a fiúk hülyéskedtek. 
- Amíg velük dolgozok, addig igen. Remélem nem gond. 
- Külön szoba van? - tértem rá a lényegre. 
- Persze, hogy van. 
- Akkor kibírom majd velük valahogy. - bőröndjeimet megfogva mentem el a lépcsőig, de ott megálltam és odafordultam az öt fiúhoz. - Valaki megmutatná nekem a szobám?
- Majd én.- tápászkodott fel Zayn a helyéről és felém fordult. 
Mosolyogva elvette tőlem a bőröndjeimet, majd az emeletre indult, én pedig követtem. Félve néztem minden egyes lépését, ahogy a keskeny lépcsőn fel - fel lépked. A lépcső tetején egy hosszú folyosó várt minket. Mindkét oldalán 3 - 4 ajtó helyezkedett el. 
- Ez lesz a te szobád - nyitott be a jobb oldalon lévő középső szobába, ami gyönyörű világoskék színben úszott. 
Honnan tudták, hogy ez a kedvenc színem?! Az ajtóval szemben egy ablak helyezkedett el. Bal oldalamon a szekrényeim voltak, jobb oldalon pedig az ágyam és az íróasztalom. A két szekrény között pedig egy TV állvány volt, amin egy extra vékony plazma tv állt. 
- És ti hol alszotok? - kérdeztem a fiútól, aki csak mosolyogva figyelte, ahogy körülnézek a szobában. 
- Jobb oldaladon én, balodon Harry, szembe pedig Liam, Louis és Niall. 
- És apáék? 
- Amy és Paul a földszinten fognak aludni. Ha berendezkedtél, gyere le és bemutatok mindenkit. 
Miután Zayn kiment a szobából, elkezdtem kipakolni a ruháimat. Mikor mindent kipakoltam a bőröndből, elkezdtem bepakolni a ruhákat a szekrényembe. Mikor mindennel végeztem, apa behozott a szobába még egy bőröndöt, így kezdhettem elölről mindent. Még negyed óra pakolás után készen álltam, hogy lemenjek a többiekhez. Már épp indultam volna ki a szobából, amikor nyílt az ajtó és Harry lépett be a szobába. 
- Te meg mi a szart keresel itt? - kérdezte emelt hangerővel. 
- Zayn azt mondta ez a szobám. - suttogtam magam elé. Valljuk be, kicsit megijedtem tőle. 
- Zayn! - üvöltött ki a szobából. Pár perc múlva Zayn lépteit hallottam, majd meg is láttam. Furcsán figyelt engem és Harry-t egyaránt. - Mit keres a szobámban?! 
- Ez az ő szobája. Tegnap lett eldöntve, ha figyeltél volna. 
- Ez nem igaz. - sóhajtott. - Nem elég, hogy be kell fogadnunk őket, még a szobámat is elveszitek tőlem? Legalább a dögösebb jött volna ide. - fújtatott, majd kirontott a szobából. 
Megalázva néztem magam elé, majd Zayn ölelő karjában éreztem magam. 
- Nem úgy értette. - súgta a fülembe. - Csak haragszik. 
Mosolyogva bújtam ki az öleléséből, majd együtt indultunk le a többiekhez. 
- Nagy örömmel mutatom be a többieket. A banda répaimádója, Louis.- mutatott egy mosolygós fiúra, aki azonnal felállt és megölelt. -  A banda apukája, Liam. - állt fel a másik barna hajú tag. - És az ír manónk, Niall. - az utolsó ismeretlen személy is megölelt, majd visszaült a helyére. - Harry-t már ismered. 
- Igen, volt hozzá szerencsém. Akkor már én is bemutatkozom. Ella Roberts vagyok, a dögösebb pedig, hogy Harry szavaival éljek, Amy, a nővérem. Apát már ismeritek. 
Miután mindenki bemutatkozott egymásnak, apa elment elintézni pár dolgot. Amint becsukta az ajtót, Zayn felkiáltott, mire mindenki egy kicsit összerezzent. 
- Ki van benne, hogy ma csapjunk egy bazi nagy bulit? - kérdezte, mire mindenki feltette egy - Louis esetében mindkét - kezét. - Akkor ma buli. Harry, te menj a piákért, mi Ellával megyünk kajáért. Louis és Liam hívjatok embereket, Amy és Niall pedig rendezzétek be a lakást. 
Miután mindenki elkezdte a dolgát végezni, mi is elindultunk Zayn-nel és Harry-vel, mivel egy szupermarketbe mentünk megvenni a bulihoz szükséges ételeket és italokat. Mindhárman beültünk a kocsiba, majd elindultunk. Harry ült a kormánynál, mi, Zayn-nel pedig hátul. És nem is mi lettünk volna, ha az út zökkenőmentesen megy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése