2013. május 19., vasárnap

9.rész :)♥

Ella szemszöge
Egy hónap telt el azóta, hogy Josh-sal indultam el a randira. Az este nagyon jól sikerült, bár Harry-nek nem tudtam elmesélni az élményeimet, de másnap sikerült mindent megbeszélnem vele. Kíváncsi voltam a reakciójára, de hidegen hagyta. Ez az utána következő 2 hétben meg is látszott, ugyanis Eleanor minden délutánját nálunk töltötte Harry miatt. Minden ilyen napomat Stellával töltöttem vagy a parkban cigizéssel - a sok stressz miatt rászoktam -, vagy pedig a szobámban sírdogálok. Hiába van mellettem Josh, mégsem érzem azt, amit akkor érzek, amikor Harry-vel vagyok. Ő megváltoztatja az életemet, egészen addig, amíg Josh-t csak bátyámként szeretem. De ezt neki is elmondtam, éppen ezért csak barátként közeledik hozzám, és úgy gondolom belőle egy nagyon jó fiúbarát lesz. Ma is egy jó fiúbaráthoz hűen ölelt meg, amint egymást mellé értünk a suliban. Az órák rettenetes tempóban rohantak. Utolsó óra után eszméltem csak fel, hogy vége a napnak és mehetek haza. Jane-nel az oldalamon indultam ki az iskolából, és indultam haza. Ilyenkor mindig átjön hozzám, amikor nincs tervem és együtt eszeljük ki a délutáni programunkat. Úgy voltunk vele, hogy otthon ledobjuk a cuccunkat és elmegyünk a közeli fagyizóba. Meg is tettük ezeket a dolgokat, és legközelebb már a fagyizóban ülve nevettünk a sok hülyeségen, amit egymásnak meséltünk. Rengeteget meséltem neki magamról, Harry-ről és a kapcsolatunkról. Elmondtam neki mindent, amit eddig senkinek sem mondtam el, de megbízom annyira Jane-ben, hogy nem adja tovább senki olyannak, akinek nem kéne tudnia ezekről a dolgokról. 
- És Harry nem is tudja, hogy szereted? - kérdezte a történetem végén. 
- Nem, de ő is szerelmes valakibe, így nem merem elmondani neki. 
- De lehet, hogy beléd szerelmes. 
- Egyszer, amikor suliba hozott, érthetően a tudtomra adta, hogy közöttünk nem lehet több, mint barátság. Azóta nem próbálkozok semmivel. Ha ő közeledni szeretne hozzám, megteszi, de én most remekül elvagyok Josh-sal, ő pedig a tökéletes Eleanor-ral. 
- Most ugye nem gondolom rosszul, hogy nem kedveled Eleanor-t?
- Nincs vele semmi bajom, de nekem nagyon sokat jelent Harry, de neki meg Eleanor tetszik, mert amikor csak tudja, vele tölti az idejét, velem meg egyik délután sem foglalkozott. Elvitt a suliba, utána meg egész nap nem szólt hozzám. De én nem vagyok kutya, hogy egyfolytában utána rohangáljak és lessem minden kívánságát, hátha úgy hamarabb megkedvel. Ha nem elég neki az, hogy én kedves vagyok vele, meg amit kér megteszem neki egy szó nélkül, akkor nagyon sajnálom, de nem tudok ezzel mit csinálni. 
- Ezt meg is értem, de szerintem sokkal másabban viselkedne veled, ha megtudná, hogy szereted, vagy legalábbis több szeretnél neki lenni, mint egy egyszerű barát. 
- Megfogadom a tanácsod. Ma vagy holnap elmondok neki mindent. Hacsak nem történik valami közöttük Eleanor-ral. Akkor inkább tartom a számat, mert ha már összejöttek, úgysem fog Harry miattam szakítani vele. Vagyis szerintem nem. - mosolyodtam el a mondatom végére. 
Éppen egy epres fagyit rendeltem magamnak, amikor Josh lépett be és az egyik asztalhoz ült le. A haja fel volt állítva, mint a legtöbb pávagyereknek, és éppen az egyik lányhoz fordult oda és beszélgetni kezdtek. Jane-nel mindketten Josh-t figyeltük, amikor hirtelen megcsapta a fülemet egy mondat : "Nincs semmi köztünk Ellával, csak tettetem, hogy tetszik. Téged szeretlek és szerettelek is mindig." És itt kész.. Mi van?! Csak tettette, hogy tetszem neki? Aha. Hazudni aztán tud. Ebben a percben Jane a kezembe nyomta a rendelt fagylatomat és egy aprót biccentett. Azonnal értettem a célzását, így az asztaltól felállva Josh felé indultam. Megálltam előtte egy pillanatra, majd ahogy csak tudtam, a hajába nyomtam a fagyimat. Megérte. Teljesen megérte ezért venni egy fagyit, még ha nem is kóstoltam meg. Táskámat a kezembe véve futottam ki a fagyizóból, de Josh utánam jött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése