2013. május 5., vasárnap

3.rész :)♥

5 percig ültem csendben, fülemben a fülhallgatóval, majd Zayn-re pillantottam, aki a párás üvegre írt valamit. Miután leírta rám nézett, én pedig elolvastam az üvegen lévő mondatot : "I Love You!" Mivel tudtam, hogy Zayn-nek van barátnője, ezért nem gondoltam komolyan, amit írt, így ahelyett, hogy odahajoltam volna hozzá, hogy megöleljem, én is az ablakomra pillantottam és írni kezdtem. Óvatos kézmozdulatokkal írtam a párás üvegre azt, amit Zayn, majd mosolyogva pillantottam rá. 
- Remélem a barátnőd le is mossa az ablakot, amit összeken! - szólt hátra élesen, továbbra is az utat figyelve. 
- Harry állj már le, még mindig a szoba miatt hisztizel? 
- Nem hisztizek semmiért. 
- Aha, ezt mondd annak, aki csak most ismert meg. Én veled lakok már lassan 3 éve! Ne akarj engem becsapni. - mordult rá hirtelen, mire összerezzentem. - Bocsi Ella, nem akartalak megijeszteni. 
Válasznak csak egy mosolyt küldtem, majd letöröltem az ablakot és tovább hallgattam a fülemben szóló zenét. Az út további része nyugodtan telt, viszont érezni lehetett a levegőben a szikrázó feszültséget. A szupermarket előtt megbeszéltünk, mikor és hol találkozunk, majd mindenki ment a saját dolgára. Mi egyenesen a nasikhoz indultunk. Mikor vettünk vagy 15 zacskó chipset, 5 csomag gumicukrot, és még pár dolgot estére, elindultunk a pénztár felé. Zayn már sokszor tartott bulit, így tudja, hogy vannak olyanok, akik nem isznak alkoholt. Éppen ezért a fizetés előtt beugrottunk az üdítőkhöz és vettünk ezt - azt. Zayn a pénztárnál kért még egy doboz cigit, utána pedig mehettünk is. Harry már a kocsiban várt arra, hogy végre elindulhassunk a jól megszokott házukba. A hazaút már kellemesebben telt, bár továbbra sem szóltunk egymáshoz. Csendben ültünk a kocsiban, míg be nem álltunk a ház udvarába. Az ajtót óvatosan kinyitottam magam előtt, majd a kocsi csomagtartójához lépkedve vettem ki a vett csomagokat, majd a házba indultam. A ház már ízlésesen be volt rendezve a bulira és már mindenki nagyba készülődött. Egyszer csak Amy  vékony hangú sikítását hallottam. Gondolkodás nélkül rohantam be a szobájába, de amit ott láttam nevetésre kényszerített. Amy az ágyon hanyatt fekve, Niall rajta ült és csikizte. Egy jóleső kuncogás hagyta el a számat, mire mindketten rám néztek. Niall, amilyen gyorsan csikálta Amy-t olyan gyorsasággal szállt le róla és slisszolt ki a szobából vörös fejjel. 
- Mi folyik itt Amy? - kérdeztem pimasz hangon. 
- Ezt én is kérdezhetném - váltott át más témára - Mi van közted és Zayn között? 
- Semmi. Van barátnője. Viszont Niall-nak nincsen. Szabad a pálya. 
- Ella, állj már le. Nincs semmi köztünk Niall-el. Egyszerűen csak jól elhülyéskedünk egymással. 
- Valószínű, hogy csak ennyi van köztetek... De egy dolgot magyarázz már el nekem. Ha csak barátok vagytok, akkor Niall feje miért lett olyan vörös, mint egy pávián segge? - nevettem ki.. igazából saját magam.
- Az nem is piros, hanem rózsaszín. 
- Jó, de a lényeget érted. Figyi, tudom, hogy nem szoktunk ilyen témákról beszélni, de szerintem Niall sokkal többet érez irántad, mint egyszerű barátság. 
- Figyelj Ella. Lehet, hogy ti egy fél nap alatt egymásba szerettetek Zayn-nel, de mi csak meg akarjuk ismerni egymást. És nem hiszem el, hogy neked pont most kellett bejönnöd... Egész eddig egy szót sem szóltunk egymáshoz, egymás közelébe se mentünk és itt volt az alkalom, hogy végre nagyjából megismerjük egymást, erre te elrontod. Nincs dolgod, hogy még mindig itt vagy? - vágta a fejemhez, ami éppen eszébe jutott. 
- Lehet, hogy te vagy az idősebb, de akkor sem beszélhetsz velem így! Gondolkodj már egy kicsit Amy. Anya halála óta ki van ott melletted minden bajban? Kivel beszélted meg minden gondodat? Mert nekem úgy rémlik, hogy velem. De tudod mit?! Bírj ki egy hetet nélkülem és akkor elhiszem, hogy nincs rám szükséged. 
Miután ezt a kis monológot elmondtam, kirontottam a szobából, majd a lépcsőfokokat szedve rohantam be a szobámba. Sírva dőltem be az ágyamba és fel sem keltem addig, amíg egy kopogás meg nem zavarta a csendes szipogásomat. Egy halk 'gyere' után nyílt az ajtó, és Zayn aggódó tekintetén láttam meg. 
- Mi a baj, Ella? - hajolt oda hozzám és mellkasára vont.
- Amy azt mondta, nincs rám szüksége. - kezdtem el újra sírni.
- De miért mondott ilyet? Mi történt? 
- Niall-el éppen hülyéskedtek, amikor én bementem a szobába és utána hozzávágta a fejemhez, hogy egész nap nem szóltak egymáshoz, erre amikor hülyéskednek jövök én, és elüldözöm onnan Niall-t. 
- Ez egyáltalán nem így volt... Egész nap egymáson röhögtek, alig csináltak semmit. De tudod mivel leckéztethetnéd meg? 
- Nem! Mivel? - csillant fel a szemem. 
- Azzal, ha most gyönyörűen felöltözöl és lejössz hozzánk. És ma nem fogsz rajta bánkódni, hanem nagyon jól fogod magad érezni. 
- Rendben, de mit vegyek fel? - mosolyogtam immár. 
- Menj el lezuhanyozni, hajat mosni, meg az egyéb fürdői teendőket intézd el, én pedig felküldöm Perrie-t, hogy válasszon neked ki valami ruhát. 
- Köszönöm Zayn! - öleltem meg a kedves fiút, aki bármikor fel tud vidítani. 
Zayn kérését teljesítve indultam meg a fürdőbe. Az ajtót bezártam magamnak, majd megengedtem a vizet. Ruháimat lehámoztam magamról, majd óvatosan beléptem a zuhany alá. Vizes testemet bekentem a kókuszos tusfürdőmmel, majd pár perc után lemostam testemről a habzó csodát. Mikor hajamat is megmostam, kiléptem a zuhanyzóból és megtöröltem vizes testemet. Hajamat egy törölközőbe csavartam, majd a polcról levéve a hajszárítót, szárítani kezdtem. 20 percig búgott a fülembe a hajszárító irritáló hangja, majd mikor már nem bírtam tovább, inkább kikapcsoltam. Szerencsére csak a hajam vége maradt vizes, ami viszonylag hamar meg szokott száradni ilyen időben. Magam köré tekerve egy törölközőt indultam ki a fürdőből. Ahogy kiléptem az ajtón, Harry-be ütköztem, de olyan erővel, hogy mindketten a földre zuhantunk. Egymás szemét fürkészve feküdtünk ott. Harry szemébe láttam egyféle csillogást, de nem tudtam mire vélni. Hirtelen eltűnt szeméből az előbb említett csillogás, és csak a mérges tekintet maradt, aminek eddig is részese lehettem.
- Leszállnál végre rólam? - nézett mélyen a szemembe. 
Amilyen gyorsan csak tudtam, lemásztam róla, de a törölközőm valahogy beakadt az övébe. Ahogy tápászkodtam fel, úgy húzta le rólam a törölközőt, így teljes életnagyságban láthatott maga előtt meztelenül. Amilyen gyorsan csak tudtam, leakasztottam övéről a törölközőt, bár éreztem magamon, hogy egész végig melleimet bámulja. Mikor legközelebb ránéztem, már elégedett mosolyra húzta száját. 
- Remélem kiélvezted a helyzetet, mert ilyen nem fog még egyszer előfordulni. 
Miután a törölközőmmel befutottam a szobámba, mosolyra húztam a számat. Kék törölközőre ráterítve vártak a ruháim, amiket Perrie segítőkészen kikészített nekem, amíg én fürödtem. Egy fekete, keresztes felsőt választott farmer rövidnadrággal, fekete cipővel és pár kiegészítővel. Fiókomból kivettem egy bugyit és egy melltartót, majd sorjában vettem fel a ruhadarabokat. Mikor minden ruhadarabot magamon tudtam, utoljára belenéztem a tükörbe, ami kellemes látványt nyújtott. Mosolyogva indultam le a földszintre, amolyan "ma bulizunk és jól beb*szunk" hangulattal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése