2013. május 7., kedd

4.rész :)♥

A lépcső alján állva már találtam pár ismerős arcot, de voltak számomra idegen személyek is. 5 percre a kezdés után már egész jó hangulat lett - köszönhető ez a különböző alkoholos italoknak -. Először mindenki csak üdítőt itt, aztán sorba keverték a vodkával és más szeszes italokkal, később viszont már csak tömény alkoholt ittak. A legtöbb fiú már ittasan táncolt partnerével, viszont voltak viszonylag normális állapotúak is. Amy egész este a közelembe sem jött, sőt rám sem nézett a délutáni kis veszekedés miatt. Viszont Niall társaságát annál inkább kereste. Mindig, amikor ránéztem együtt táncoltak, ittak, röhögtek, vagy csak egyszerűen hülyéskedtek. Én meg ott maradtam egyedül az egész házban. Zayn-t nem akartam elkérni Perrie-től, annyira jól elvoltak, Niall ugye Amy-vel szórakozott, Harry és Louis együtt ittak, és ügyeltek arra, hogy elég üdítő legyen a kevert italban, Liam pedig egy aranyos, barna hajú lánnyal táncolt. Abban a pillanatban úgy gondoltam, én nem tartozok oda, éppen ezért indultam ki az udvarra. Pár percig ültem az egyik székben, amikor nyílt az ajtó és Zayn egyik haverja lépett ki rajta. Szorosan mellém ült le, így érezhettem rajta az alkohol szagát, amitől felfordult a gyomrom. Engem fürkészett, amikor hirtelen elkapta a kezem. Ki akartam húzni a szorításából, de nem ment. A székből felállított és a falhoz tolt, majd óvatosan csókolgatni kezdte a nyakamat, egyre feljebb indulva. Egy aprót sikoltottam, mire leragasztotta a számat. Pólómat elkezdte levenni rólam, mire térdemet felemelve rúgtam ágyékon, így elengedte a kezem és fájdalmas pontjához kapott. Annyi időm volt csak, hogy számról letépjem a ragadós anyagot és egy aprót sikítsak. Mikor feleszmélt a fájdalmából, felém indult és újra a falhoz nyomott. Az ajtó nyílására kaptam fel a fejemet, mire szorosabban kezdte fogni csuklómat és fájdalmasabbakat harapott a nyakamba. Zayn alakja indult felém, majd lerángatta rólam az ismeretlen fiút. Pár percig csak rémülten álltam ott, majd ölelő karjában éreztem magam. Remegő kézzel ültünk le egymással szemben a székekbe, majd egy biztató bólintást küldött felém. 
- Minden rendben... Itt vagyok. - vette elő cigis dobozás, amiből egy szálat húzott ki.
- Kapok egyet? - kérdeztem félve. 
- Biztos ezt akarod? 
- Igen. Egyszer ki szeretném próbálni. 
Az apró dobozt odanyújtotta nekem, amiből óvatosan kihúztam egy szálat, majd a dobozt visszanyújtva az öngyújtóért nyúltam. Pont, amikor a tűz alá tettem, nyílt az ajtó és Harry lépett ki azon. 
-Zayn, egy kicsit magunkra hagynál minket? - kérdezte Zayn-től komolyan. 
Zayn egy percet kért, hogy elszívja a cigijét, aztán amikor végzett egy szó nélkül bement. Harry furcsán nézett, hogy először beleszívok az égő cigibe, majd szó szerint megfulladok tőle. Fejét ingatva figyelte a köhögésemet, majd kivette a kezemből a cigit és elnyomta. 
- Héé, azt még el akartam szívni. - háborodtam fel.
- Mára ennyi is elég. Jól vagy? 
- Nem... Félek, hogy bármikor megtalál Zayn eszelős haverja és rosszabbat is csinál velem. 
- Mit csinált? - hangjában érezni lehetett az... aggodalmat? Ez lehet? 
- Csuklómat szorongatva nekinyomott a falnak és a nyakamat kezdte harapdálni. - nyújtottam ki a kezemet, hogy szemügyre vehesse a sérüléseimet. 
Harry óvóan fogta a kezem egész végig, majd mikor felálltam, felállt ő is, összekulcsolta az ujjainkat és óvatosan a falhoz nyomott. Nyakam minden egyes szegletét megcsókolta, mintha Zayn haverja lenne, csak Ő sokkal érzelmesebb és figyelmesebb volt. Egyik sérülésem megcsókolásánál felszisszentem, mire abbahagyta, amit akkor csinált és a szemembe nézett. 
- Csak szólj, ha nem akarod. 
- Nem, Harry. Nagyon jól esik, hogy ennyire aggódsz értem, csak fáj. 
- Ne haragudj, vigyázok rád, amennyire csak tudok. - csókolt bele a nyakamba. 
Egy biztató bólintást küldtem felé, mire közeledni kezdett. Szememet lehunyva vártam, hogy ajka érintkezzen az enyémmel. Puha ajka hozzáért enyémhez, majd nyelvével beengedést kért, amit meg is kapott. Heves csókcsatába kezdtünk, amit semmi nem tudott megszakítani. Csókunkat már éppen befejeztük volna, amikor felkapott az ölébe. Lábaimat dereka köré fontam, kezemet pedig tarkóján pihentettem, egy percre sem engedve el ajkait. Csókunkat az ajtó nyitódása szakította meg, amin most meglepő módon egy idegen lány lépett ki. 
- Elnézést... Én csak... csak levegőzni akartam... - dadogott idegesen. 
- Gyere nyugodtan, mi már éppen befelé indultunk. - mondta Harry lazán. 
A házban egyre fogytak az emberek, mindenki indult haza, vagy - Amy és Niall esetében- éppen a szobájába. Mi Harry-vel is a lépcsőfokokat szedve indultunk be a szobájába. Óvatosan emelt fel, és fektetett le az ágyára, majd felém tornyosulva csókolt meg újra és újra. Kezét derekamon tartotta, úgy vándorolt egyre feljebb. Pólómat húzta egyre feljebb, amikor rászóltam.
- Harry, csak a pia miatt csinálod ezt.
- Nem! Ella, én szeretlek... - csókolt meg újra.
- Harry. Kérlek fejezd be. Holnap korán kell kelnem. A nyárnak vége, holnap kezdődik az utolsó évem az iskolában. - vetettem be az utolsó ötletemet, hogy végre elengedjen aludni.
Szerencsémre vette a lapot, így "pár" csók után elengedett. Négykézláb másztam ki az ágyából, majd kis léptekkel osontam ki a szobájából, majd be a sajátomba. Pizsamámat összeszedve kullogtam be a fürdőbe, ahol ruháimat levettem magamról és megnyitottam a zuhanyt. Mikor lemostam testemről az alkohol szagát, kiléptem a zuhanyból és a törölközőmért kaptam. Megtöröltem testem minden egyes porcikáját, majd ruháimat felvéve léptem a mosdóhoz. Fogkefémre nyomtam egy kevés fogkrémet, majd elkezdtem a fogamat egyenletesen mosni. Számat kiöblítettem, majd ajtót kitárva magam elé indultam vissza szobámba. Álmosan dőltem be pihe - puha ágyamba, majd pár perc tévénézés után sikerült álomba ringatnom... igazából saját magamat. 

2 megjegyzés:

  1. szia. nagyon jó a blogod.(: Küldök egy díjat(: http://littleprincess-1d.blogspot.hu/2013/05/dij.html

    VálaszTörlés