2013. május 12., vasárnap

7.rész :)♥

Ella szemszöge
Szokásosan korán keltem a suli miatt. Összepakoltam a táskámat a mai napra, majd felnyitottam a laptopom tetejét és megnéztem az időjárást. Egy fekete cicanadrágot, fehér pólót, 1D-s pulcsit és fekete converse cipőt választottam a mai napra. Az ékszeres dobozomból kivettem az egyik kedvenc nyakláncom, majd felöltöztem és elindultam. Az ajtón kilépve aztán kicsit meglepődtem. Mivel nem figyeltem a lábam elé, ezért szó szerint átestem az ajtó előtt alvó Harry-n. Értetlenül és álmosan nézett rám, majd egyszerre röhögtük el magunkat. Miután felkelt, kezemet megfogva húzott fel a földről. Miután a konyhában megreggeliztünk, elindultunk. A sulihoz érve elbúcsúztunk egymástól egy öleléssel, majd bementem a suliba. A teremben elfoglaltam a helyemet, majd a többiek történetét hallgattam, amíg meg nem érkezett Jane, Eleanorral és Lizával. Mosolyogva öleltem meg mindhármójukat, majd együtt indultunk ki a teremből. A lány wc-be mentünk, ahol én leültem a földre, amíg a hármas sminkelte magát. Általában a lányok azért mennek a wc-be, hogy sminkeljenek vagy pletykálkodjanak. Na, ebben az iskolában a kettő külön nem meg, csak együtt. Aki sminkel, az pletykál, aki pletykál, az sminkel. A földön ülve hallgattam Jane, aki épp egyik osztálytársunkról mondta el a véleményét.
- És arról hallottatok, hogy Marie kavart Aaron-nal? Akkora egy r*banc az a lány. Minden második napon más a pasija. - dobta át a vállán a haját.
- De Aaron Ashley-vel is kavart. - mondta Liza.
- De most Marie-vel jár. Vagyis én úgy tudom, hogy járnak. És Marie tök jóba van Ashley-vel. Lehet, hogy most is éppen együtt vannak.
- Miért, és az, hogy Dominic megcsalt? Ez még nem is érdekel, de a csaj, akivel megcsalt, bűn ronda. - akadt ki teljesen Eleanor, aki eddig csendben hallgatta a dolgokat. Éppen álltam fel a helyemről, amikor nyitódott az ajtó, amin Marie lépett be.
- Bocsi, hogy késtem, csak Ashley-vel voltam.
- Én megmondtam.- forgatta a szemét Jane.
- Most mi bajod van?
- Az, hogy eddig mindenki utálta Ashley-t, most meg hirtelen milyen jó barátnők lettetek.
Pont, amikor ezt kimondta, nyílt az ajtó és drága Ashley lépett be rajta. Több sem kellett nekünk, otthagytuk a 2 lányt és kirohantunk a wc-ből, majd meg sem álltunk a termünkig. Helyemen ülve vártam a becsöngetést, ami hamarosan be is következett. Mindenki leült a helyére, a tanár bejött és elkezdte magyarázni az anyagot. Az óra felénél nyílt az ajtó és Marie lépett be a terembe.
- Hát maga Mrs. Jenkins? - kérdezte drága történelem tanárunk. Egy napja ismerem, és már utálom.
- Elnézést. Nem hallottam a csengőt.
- Üljön le a helyére és ne forduljon elő újra.
Miután Marie leült a helyére, folytatódhatott a fantasztikus töri óra. Egész hamar elment. Már a tesi öltözőben voltam, amikor feleszméltem arra, hogy valaki a nevemet mondogatja. Mivel nem volt tesi cuccom, ezért csak ültem a padon és a többieket figyeltem. Kérdőn néztem Jane-re, aki mosolyogva mutatott az ajtó felé. Mikor odanéztem, a nővéremet láttam meg, aki ujjával mutatta, hogy menjek ki hozzá. Lassan álltam fel és kifelé indultam. Nővérem előtt megállva láttam meg kezébe a tornacuccom, amit felém nyújtott.
- Köszönöm. Még mindig nem szólsz hozzám?
- Liam mindent elmondott. Nagyon sajnálom húgi. - ölelt meg.
- Soha többé ne csináld ezt. Várj, mindent?!
- Igen.
- A Harry-s dolgot is? - kezdtem suttogva.
- Igen, de ő nem volt ott.
- Akkor jó. Viszont most ne haragudj, de be kell mennem öltözni.
Egy utolsó ölelés után visszafutottam az öltözőbe, és rekordidő - 3 perc - alatt átöltöztem. Egész óra az udvaron telt, majd következett a kedvenc órám, az infó. Boldogan mentem be a számítástechnika terembe, ahol már vártak ránk páran. A másik osztályból velünk volt pár fiú az órán. Ez még nem is volt olyan szörnyű, de az már számomra sok, hogy a nyelvtan órát is együtt kellett töltenünk. Persze, oké, voltak rendes srácok meg csajok, akik próbáltak velünk hülyülni, de azért az nem olyan könnyű. Én nem ismertem közülük senkit, még csak a saját osztálytársaimat sem tudom, kit hogy hívnak, nem hogy akkor a másik osztály tagjait is jegyezzem meg.
- Mivel ma többen vagyunk, ezért szabad foglalkozás lesz. Egy kérésem van, maradjatok csendben.
Marie, amilyen gyorsan csak tudott, átült Ashley-hez és azonnal kezdték a pletykálkodásokat. Ezt onnan tudom, hogy mindenkin egy darabig elidőzött a tekintetük, majd jókorát nevettek és ez így ment tovább és tovább.
- Nézzétek az új lányt. Biztos egy barátja sem volt még. - hallottam meg Ashley hangját.
Ebben a percben inkább a padomra hajtottam a fejem és némán tűrtem, hogy olyan történet szülessen rólam, ami nem is igaz.
- Hagyjátok már, szerintem aranyos. - hallottam meg a mellettem ülő Josh hangját. - És rajta kívül senki sem tudhatja, hány barátja volt.
2 órán keresztül hallgathattam a rólam szóló vitájukat, amikor végre véglegesen is kicsengettek és indulhattam haza. Mindenkitől elköszöntem, majd az esős időben hazafelé indultam, amikor hangokat hallottam a hátam mögül. Mikor hátranéztem, Josh mosolygó arcával találtam magam szembe.
- Merre mész? - kérdezte továbbra is mosolyogva.
- Ebbe az utcába egyenesen. Utána meg lekanyarodok a második utcába. Te?
- Én azon a sarkon lakok.
- Oh, értem. Figyi, köszi, hogy délután megvédtél.
- Hát hallottad?
- Igen. Csak tettettem, hogy alszok. - nevettem ki.
- Hát, jól van. Amúgy csak az igazat mondtam.
- Köszönöm. Szerinted tényleg aranyos vagyok?
- Igen. Nincs kedved holnap eljönni valamerre?
- De, szívesen elmegyek veled bárhova.
Miután megbeszéltük, mikor és hol találkozunk, elbúcsúztunk. Én tovább mentem haza, ahol már vártak rám. Harry azonnal letámadt, ahogy beléptem  házba.
- Elmondtad a srácnak, hogy szereted?
- Még nem, majd talán holnap. És te elmondtad a lánynak?
- Nem. Én is várni szeretnék még ezzel.
- Akkor ezt megbeszéltük. - mosolyogtam rá és a szobámba igyekeztem.
Letörölhetetlen mosoly volt az arcomon, úgy nyitottam fel a laptopom fedelét és léptem be minden nap használt közösségi oldalamra, facebookra. 8 barátnak jelölés, 4 üzenet és 25 értesítés. Gondolkodás nélkül visszaigazoltam az osztálytársaimat, majd elolvastam minden üzenetemet, amikre válaszoltam is. Az értesítéseket gyorsan átfutottam, majd kiléptem facebook-ból. Mielőtt kikapcsoltam volna a laptopom, megnéztem a twitterem. A követőim száma növekedett, aminek nem értettem az okát. De aztán rájöttem. Az öt fiú, akikkel élek, bekövettek és me is jelöltek pár tweet-ben. Visszakövettem őket, majd véglegesen is kiléptem mindenből és kikapcsoltam a gépemet. Pizsamámat a kezembe fogva indultam meg a fürdőbe, ahol lezuhanyoztam, felöltöztem és megmostam a fogamat. Koszos ruháimat a szennyesbe dobtam, majd ugrálva - nem értem, miért - mentem vissza a szobámba. Pihe - puha ágyamba bújva kapcsoltam be a tv-t. Össze - vissza kapcsolgatva akadtam meg végül egy zenecsatornán, ami most a One Direction - One Way Or Another című számát játszotta. A készüléket beállítottam automata kikapcsolóra, majd az időt beállítva tettem magam mellé a távirányítót és szenderültem mély álomba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése