2013. május 18., szombat

8.rész :)♥

Harry szemszöge
Szokásosan én vittem Ellát iskolába, aminek kimondottan örültem, mert tudtam vele négy szem közt beszélni. Kiderült, hogy délutánra randija van, és örültem, hogy elmondta, így fel tudok rá készülni lelkileg, hogy egy másik srác karjaiban lássam. A kocsival szokásosan a közeli parkolóban álltunk meg, és szokásosan egy öleléssel búcsúztunk el egymástól. Ilyenkor mindig még várok pár percet, mielőtt elindulnék, hogy láthassam, ahogy a szőke barátnőjével megölelik egymást, majd az iskola kapuját kitárva, együtt indulnak meg a napnak. Ugyanígy volt a mai napon is. Mikor már nem láttam őket sehol, elindultam vissza a házba, mint általában. Halkan nyitottam ki az ajtót, hisz ilyenkor még nincs ébren senki. Főleg olyankor, amikor Ellának nulladikban matekja van. Cipőmet levéve indultam meg a konyhába, ahol bögrémet kezembe véve öntöttem bele a készített kakaóból, amit Ellának köszönhetek. Minden reggel ugyanaz a finom kakaó vár engem itthon, aminek nagyon örülök. Nem tudnám elképzelni a reggeleimet kakaó nélkül. Mikor az utolsó cseppet is kiittam bögrémből, felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopomat. Egy óra elteltével, ötlettől vezérelve írtam egy üzenetet Ellának, hátha fent van és válaszol. 5 percig vártam a válaszára, de csak nem érkezett egy üzenet sem. Már ki akartam lépni, amikor felvillant a kis jel, ami jelezte, hogy bizony üzenetem érkezett. Ella nevére kattintva olvastam el válaszát, miszerint suli után jön haza, áthívta pár barátnőjét, akik segítenek neki estére kiválasztani a ruháját, megcsinálják a sminkjét, stb... 
Harry : Neked amúgy nem órán kéne lenned? :)
Ella : Ne panaszkodj, te írtál rám :) Amúgy pedig éppen fizika órán ülök az utolsó padban. És tudod, hogy a fizika nem tartozik a kedvenceim közé :)
Harry : Igen, tudom. Nekem sem tartozott oda:)
Ella : Hányassal mentél át? 
Harry : Kettessel, mert szeretett a tanár :D Most már annyira nem vagyok a szíve csücske.
Ella : Miért? 
Harry : Zayn-t is tanította és ismerte már, hogy milyen. És most, hogy barátkozok vele, és egy bandában énekelünk, nem hiszem, hogy örülne, ha meglátogatnám. 
Ella : Jól megcsináltad :D Engem eddig egyik tanár se szeretett. Maximum a rajz, mert szerinte szépen rajzoltam és az ének, mert szerettem énekelni és szerinte, hangsúlyozom szerinte jól csináltam. 
Harry : Majd ha valamikor ráérsz énekelhetnél nekem valamit :)
Ella : Majd meglátjuk, viszont most megyek, mert lassan kicsöngetnek :) Szia Harry, otthon találkozunk :)
Harry : Szia:) További jó sulit!
Ella : Ez nem lehet jó!! :D
Ezen a mondatán egy kicsit felröhögtem, amit Amy szerintem hallott, mert amikor felnéztem az ajtóban állt. 
- Ellával beszéltél, igaz? - kérdezte gyanúsan.
- Igen. Ennyire látszik? 
- Eléggé. A szokottabbnál is boldogabb vagy. Mint egy 5 éves, aki most kapott egy nyalókát. 
- Inkább legyek szomorú? 
- Ne! Én sokkal jobban szeretem a boldog Harry-t! 
- Akkor készülj fel, mert este a szokottabbnál is töröttebb leszek. 
- Mi történt? - kérdezte komolyan.
- Ella randizni megy az egyik osztálytársával, aki elmondása szerint aranyos, jóképű, megértő és tökéletes. 
- Majd rájön, hogy nincsen tökéletes pasi. Mindenkibe van olyan, amit háta búbjára se kívánna. 
- Ezt neki mondd. - röhögtem fel. 
A délelőtt és délután egy része nagyon jól eltelt, viszont következett a délután és az este. Ella, ígéretét betartva áthívta 2 barátnőjét, akik először sikoltoztak, amint megtudták, hogy együtt lakunk, de aztán Ella és az én kérésemre a mai nap főszereplőjével, azaz Ellával foglalkoztak. Gyönyörűen megcsináltál a haját, áthoztak pár randira illő ruhát és elkészítették ruhájához illő sminkjét. A barátnői nagyon rendesek voltak, főleg Eleanor, aki azonnal elnyerte a tetszésemet. Csinos, vidám, babaarcú, gyönyörű szemű és mosolyú lány, aki örül az embernek és boldogan tevékenykedik minden téren. Rengeteget voltam vele a délután folyamán, de így csak még jobban megtetszett. Miután Ella távozott az újdonsült barátjával, mindenki elhagyta a házat. 2 óra telhetett el, amikor a konyhába indulva pillantottam ki az ablakon. Az ajtó előtt Ellát véltem felfedezni a fiú karjaiban. Óvóan ölelte a derekát, miközben Ella a nyaka köré fonta a kezét. Ezzel még nem is lett volna semmi baj, de abban a percben a fiú közelebb hajolt a gyönyörű lányhoz és... megcsókolta. Könnyeimet nem tudtam tovább magamban tartani, arcomon folytak le sós könnyeim. Szobámba igyekeztem, hogy Ella nehogy meglásson ilyen állapotban, amikor nyílt a bejárati ajtó és ő lépett be azon. Egy pillanatra néztem csak hátra, de ez elég volt ahhoz, hogy lássam mosolygós arcát. Óvatosan csuktam be szobám ajtaját, majd az ágyra lehuppanva kezdtem el vetkőzni. Egy szál bokszerban feküdtem csak az ágyon, amikor valaki kopogott.
- Gyere. - mondtam halkan, mivel már késő volt.
- Nem zavarok? - lépett be a szobába Ella.
- Aludni készültem, de mond nyugodtan.
- Akkor hagylak, csak mesélni szerettem volna a randiról.
- Holnap meghallgatok mindent, jó?
- Persze, semmi baj. - ölelt meg, majd kiment a szobából.
10 percig bámultam magam elé, majd lehunytam a szemem, hogy elhessegettem az Elláról szóló gondolataimat. Sajnos nem tudtam elterelni róla a gondolataimat, az álmom minden percében ő szerepelt. Újra és újra lejátszódott bennem a látott csók, a mosolygós arca, és hogy nekem szeretett volna először mesélni, de én elutasítottam, mert nem szerettem volna előtte összetörni. Az álmosság csak egy jó kifogás volt, de az igazi okot csak én tudhattam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése