2013. július 5., péntek

15.rész :)♥

Két hét telt el azóta, hogy Harry-vel együtt tölthettem azt a csodálatos éjszakát. Azóta az este óta minden tökéletes, Harry-vel együtt vagyunk, amire már nagyon régóta vártam, illetve Justin-nal barátok maradtunk, aminek szintén örülök, mert ő az az ember, akinek bármit elmondhatok, mert tudom azt, hogy nem fog elítélni, sem kinevetni. Ő tudta meg elsőként, hogy mi történt aznap, amikor nem mentem el vele a megbeszélt programra. Boldogan fogadta, hogy találtam egy olyan személyt, aki boldoggá tesz engem, már csak azzal, hogy rám néz. Még 1 hetem van itthon, amit pihenéssel tölthetek, bár Jane minden nap jó barátnőhöz híven hozza a házit, amit délutánonként el kell készítenem. Majdnem minden nap Harry-vel töltöm a napom, ilyenkor elmegyünk a közeli parkba sétálni, vagy a közeli Starbucks kávézóba ülünk be megenni valami süteményt, vagy beszélgetni, miközben a világ legjobb kávéját iszogatjuk. Nem volt ez máshogy a mai napon sem. Ébredésem után azonnal a nappaliba indultam, ahol a többiek hangos nevetésben törtek ki. Közelebb lépkedtem hozzájuk, majd miután egy csókkal köszöntöttem Harry-t, beültem az ölébe. Óvóan ölelte át a derekam, ami megnyugtatott.
- Aranyosak vagytok együtt - tért át egy másik témára Liam - Mi a mai program, ha szabad tudnom?
- A délelőttöt Harry-vel töltöm, a délutánt pedig Jane-vel.
- Akkor készülődj, mert a Starbucks csak negyed óráig lesz csak nyitva.
Semmit sem kérdezve futottam fel a szobámba, majd a szekrényemhez lépve kerestem ki belőle az egyik mintás overálomat, illetve kedvenc táskámat. Az íróasztalomon lévő ékszeres dobozomat kinyitottam, majd kiemeltem belőle legszebb nyakláncomat, amit később magamra is csatoltam. A fürdőbe zárkózva zuhanyoztam le rekordidő alatt, magamra kaptam a ruháimat, és lesiettem a nappaliba Harry-hez, aki már egy ideje készen állt a sétához, illetve a kávéhoz. Napszemüveggel a kezembe léptem ki az ajtón a kellemes időbe, ami jól esett a londoni eső után. 1 hónapja, hogy nem volt ilyen kellemes idő Londonban. Mindig csak eső, szél, illetve alacsony hőmérséklet. A napszemüvegem felhúztam, így takartam el sötétbarna szemeimet. Az utcán szerencsére egy rajongó sem állított meg minket autogram, vagy éppen egy közös kép miatt, így időben megérkezhettünk a szívünkhöz közel álló kávéházhoz. Az ajtón belépve vettem észre a mindig mosolygós Kate-t, aki mint mindig, most is örömmel figyelt a vendégek minden kívánságára. Egy öleléssel üdvözölt minket, majd rendelésünket felvéve indult el a konyhára, ahol Abby már várta. Perceken belül elkészült, amit kértünk, így egy öleléssel elbúcsúzva léptünk ki a napsütéses utcára. Egy közeli parkba indultunk, ahol helyet foglaltunk az egyik padon. Órákat töltöttünk a parkba, megettük a süteményünket, megittuk a kávénkat, beszélgettünk, és nem utolsó sorban rengeteget nevettünk. Már éppen indulni akartunk, amikor egy barna hajú kislány jött oda hozzánk. Apró kezében egy tollat és egy füzetet tartott.
- Aláírnátok nekem? - nyújtotta oda nekünk a kezében tartott két tárgyat, amit mosolyogva elvettem tőle.
- Kinek írhatom? - mosolyogtam a kislányra.
- Elizabeth - mondta halkan.
Harry kezébe adtam a tollat és a kis füzetet, kezemet kinyújtottam, így hívtam közelebb magamhoz a kislányt. Puha kezeit a sajátomon éreztem, egyre közelebb húztam magamhoz. Megemelve őt ültettem rá térdemre, majd Harry-től elvettem a tollat, illetve a füzetet. Két kezemmel átöleltem az ölemben ülő kislányt, úgy írtam a lapra a kis szöveget : "Elizabeth-nek nagyon sok szeretettel Ella Roberts-től. Az én lányomnak is Elizabeth lesz a neve." Kis szívecskét firkantottam a szöveg mögé, majd visszaadtam Elizabeth-nek a tárgyakat. Óvatosan leemeltem a térdemről, majd kis kezét megfogva fordultam vissza Harry-hez.
- Megkeresem vele az anyukáját, nemsokára jövök, rendben?
- Persze, menjetek csak. Itt megvárlak.
A park bejáratánál várt a kislány anyukája, aki boldogan nézte, ahogy egyre közeledünk hozzá. Elbúcsúztam tőlük, majd a kislány kezét elengedve indultam vissza a padon ülő Harry-hez. Egyre közeledtem hozzá, amikor hirtelen felpattant és felém indult. Szorosan előttem állt meg, kezeit derekam köré fonta, úgy húzott közelebb magához. Vadul túrtam bele göndör hajába, majd egymás után többször is megcsókoltam. Percekig faltuk egymás puha ajkait, majd eltávolodtunk egymástól. Ujjainkat összefonva indultunk el haza, ahol a többiek már vártak minket. A megszokott 7-es csapatunkhoz csatlakozott még Perrie, illetve Jane, akivel a délutánomat fogom eltölteni. 10 perc elteltével sikerült megbeszélni azt, hogy a mai ebédünket a közeli Nando's étteremben fogyasztjuk el. Táskámat felkaptam a földről, a többiek után indultam. Harry, Zayn, illetve Liam kocsijánál álltunk meg mind a 9-en, ott kezdtük el tervezgetni az ülésrendet. Végül abban állapodtunk meg, hogy Harry, Jane és én vagyunk az egyik kocsiban, Zayn, Perrie és Louis a másikban, Liam, Amy és Niall pedig a harmadikban foglalnak helyet. Mikor már mindenki beült a neki kijelölt helyre, elindulhattunk. Negyed órát utaztunk, amikor megérkeztünk Niall kedvenc éttermébe. Kiszállva a kocsiból indultunk el, amit a járókelők örömmel néztek végig, mivel nem minden nap láthatják a fiúkat 4 lány társaságában. A Nando's-ba belépve minden szem ránk szegeződött, minden fiatal lány sugdolózni kezdett. Tudtuk, miről sugdolózhatnak, így nem lepődtünk meg, hogy minden lány odahajolt barátnőjéhez, anyukájához. 5 fiú volt, 4 lánnyal, ami csak azt jelenthette, hogy valamelyik bandatagnak nincs barátnője. Igazuk is volt, viszont annyiban tévedtek, hogy két imádott fiúnak nem volt még barátnője, a negyedik lány pedig valamelyik lány barátnője. Ez esetben az én barátnőmről volt szó. Egy eldugott 10 személyes helyre ültünk le, ott vártuk a pincért, aki perceken belül meg is jelent előttünk. Az ital rendelésünket felvette, pár percre eltűnt, majd egy üvegekkel, illetve poharakkal teli tálcával tért vissza. Az asztal mellett megállva pakolta le elénk a rendelt italokat, majd a többi asztalhoz indult. Nagy beszélgetések közepette érkezett meg hozzánk újra a pincér, immáron azt szerette volna megtudni, milyen ételt kívánunk elfogyasztani. Miután mindenki megrendelte magának az ételt, illetve salátákat is rendeltek hozzá, a pincér újra eltűnt, most már a konyhára. Az ételre többet kellett várni, viszont megért minden percet, amit a várakozásra pazaroltunk, ugyanis valami istenien főznek itt. Már kezdem megérteni, hogy Niall-nek miért ez a kedvenc étterme. Rengeteget beszélgettünk, de annál is többet nevettünk. Volt olyan, hogy csak úgy kitört belőlem a nevetés, amikor ránéztem valamelyik fiúra, de más is így volt vele, amikor ránézett például Liam-re. Le akarta fejelni az asztalt, ehelyett a tányérját fejelte le, aminek tartalma az asztalra hullott - rosszabb esetben a földre -, a hamburger teteje - amit nem evett meg - pedig a homlokán kötött ki. Azonnal lefényképeztem, majd az internetre rákapcsolódva kerestem meg a nemrég csinált Twitter-emet, ahol meg is osztottam a képet. A többiek telefonja hirtelen csipogni, zümmögni kezdett, ami azt jelentette, hogy sikeresen megosztottam a képet a fiúk rajongóival, illetve az én követőimmel. Pár napja történt csak meg az, hogy regisztráltam twittere
Egy izgalmakkal és rengeteg nevetéssel teli ebédet
tölthetek veletek @Niall_Horan kedvenc éttermében!
@Liam_Payne @Harry_Styles @Louis_Tomlinson
@Zayn_Malik és barátnője, @Perrie_Edwards.
Drága nővérem @Amy_Roberts és
legjobb barátnőm, @Jane_McCartney! <3
a fiúk miatt, de amióta az öt fiú, illetve a Little Mix tagok bekövettek, azóta a követőim száma az egekbe emelkedett. Annyi követőt szereztem pár nap leforgása alatt, mint még senki más 1 év alatt. Persze, én ennek csak örülök, hisz akik engem bekövetnek, mind One Direction rajongók, akik nem mellesleg az én barátaim. oldogan néztem, ahogy percekig változik a követőim száma, majd az eredetinél 20-al nagyobb számon állapodik meg. Egyre több tweet jelent meg, hogy tegyek ki még képeket a fiúkról is, magamról is, illetve közös képeket is szeretnének látni. Figyelmen kívül hagyva a kéréseket, kiléptem twitterből és a fiúk között zajló beszélgetést kezdtem el hallgatni. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de arra lettem figyelmes, hogy az ebédet kifizetve indultunk el a kocsikhoz, amik egyenesen haza vittek. Kis pihenés után indultunk el Jane-nel, hogy a nap hátralévő idejét együtt tölthessük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése