2013. július 24., szerda

24.rész :)♥

- Azt mondtam 10 órára gyere haza. 10 óra múlt 1 perccel.
Mikor ezeket a szavakat kimondta, úgy éreztem, hogy ezer kő esett le a szívemről, annyira megkönnyebbültem. Azt hittem meglátta a csókot, azt hittem, most lesz vége a kapcsolatunknak. Nem értettem az estét, nem értettem, miért csókoltam meg Liam-et. Hiába éreztem jónak azt a pillanatot, rájöttem, hogy nem tehetem ezt Harry-vel. Tőle várok gyereket, nem léphetek most félre. Gondolatomból hamar visszatértem, Harry nyakába ugrottam. Ölelésünk után egyenesen a szobámba indultam, az ágyra dőltem. Egy halk kopogás hallatszott ajtómon, mire feltápászkodtam. A kilincset megragadva nyitottam ki résnyire az ajtót, fejemet kidugtam rajta.
- Bejöhetek? - kérdezte Amy.
Az ajtót teljesen kinyitottam, az ágyam felé indultam, majd leültem arra. Törökülésbe ültem le, ölembe egy párnát vettem. Miután becsukta maga után az ajtót, az íróasztalomhoz ült, egyenesen engem nézett.
- Ella, láttam a csókot Liam-el. Mi történt köztetek az este?
- Én nagyon szeretem, de valahogy megbolondultam még a gondolattól is, hogy Liam Payne randizni hívott, amit nem is igazán mondanék randinak. Egy kis erdei faháza mentünk, ott megvacsoráztunk, majd pihentünk egy kicsit. Elcsattant egy csók, de Liam azonnal bocsánatot kért tőlem, mert tudta, hogy én Harry-vel együtt vagyok. Amy, ezt semmiképp sem mondhatod el Harry-nek - fejeztem be a történetet.
- Rendben, nem mondom el neki, de valamikor ki fog derülni. Szerintem jobb, ha te mondod el neki - székemből felállt, az ajtó felé indult, de visszafordult - Ja, én gyere egy kicsit a nappaliba.
Ágyamról felálltam, Amy után indultam, egyenesen a nappaliba. Mindenki ott volt, még apa és Susan is, akik a mai délutánt nem itthon töltötték. Boldogan ültem be Liam és Harry közé, majd apát kezdtem el kémlelni, kinek levakarhatatlan mosoly volt az arcán.
- Most, hogy mindenki itt van, elkezdeném. Azt ugye már tudjátok, hogy Susan-nal eljegyeztük egymást. Most pedig szeretnénk megbeszélni ki legyen a koszorúslány. Susan-nal két lányomra gondoltam, Amy-re, illetve Ellára - ránk nézett, mindketten mosolyogva bólintottunk, ami nálunk azt jelentette, hogy vállaljuk - A tanú szerepére pedig Susan fiát kérnénk majd meg.
Miután mindent megbeszéltünk, a szobámba indultam, de előtte még Susan-hoz mentem.
- Susan, elhívhatom az esküvőre Justin-t? Ő a legjobb barátom, szeretném, ha eljönne.
- Persze, majd adok egy meghívót, és azt oda tudod neki adni.
- Kérlek, maradjatok még itt egy kicsit - szólalt meg hirtelen Harry.
Mindenki visszaült eddigi helyére, annyi különbséggel, hogy Harry előttem állt, kezében egy kis dobozt tartott. Nem! Nem lehet, hogy meg akarja kérni a kezem! Még nem lehet... Hirtelen térdelt le elém, kis dobozt kinyitotta.
- Ella! Romantikusabb körülmények között szerettem volna megkérni a kezed, de úgy érzem, most jött el az a pillanat, hogy biztosan készen állok rá. Ella Roberts, hozzám jönnél feleségül?
- Ez váratlanul ért. Harry, én nagyon sajnálom, de - itt egy kis hatás szünetet tartottam, ám Harry arcán már láttam a csalódottságot - szívesen lennék a feleséged.
Elnevettem magam, majd miután láttam Harry arcán a boldogságot, a nyakába ugrottam. Gyűrűsujjamra ráhúzta a gyönyörű gyűrűt, melyen egy F betű díszelgett. Harry értetlen fejemet látva elmagyarázta nekem, miért pont ezt a betűt választotta nekem.
- F, mint Forever - magához ölelt, fejemre egy csókot hintett.
- Harry, el kell mondanom neked valamit - segítségkérőn néztem Amy-re, aki vette a fonalat, így felénk indult. Mindhárman a szobámba indultunk, az ágyra ültünk - Harry, nem tudom hogy mondjam el neked, de megcsókoltam Liam-et. Nagyon sajnálom, nem tudom, mi ütött belém, egyszerűen csak megtörtént...
- Megcsókoltad? Mégis mikor? És ezt nekem csak most kell megtudnom? - ágyamról felállt, szobám ajtaját idegesen csapta be.
Miután Amy kiment a szobámból, elterültem az ágyon. Egész este nem mentem ki a szobámból, nem akartam találkozni Harry ideges, illetve Liam szomorú tekintetével. Inkább gyorsan bekapcsoltam a laptopomat, majd bejelentkeztem facebook-ra. Jane azonnal rám is írt, hogy mi újság velem, és mikor megyek legközelebb iskolába. Miután sikerült minden kérdésére választ adnom, elmeséltem neki a mai napomat.
Jane üzenete : Megcsókoltad Liam-et?
Ella üzenete : Igen...
Jane üzenete : És Harry megkérte a kezed?

Ella üzenete : Igen...
Jane üzenete : És te elmondtad neki a csókot?

Ella üzenete : Igen...
Jane üzenete : Miért mondtad el neki? Ha nem mondod el neki, akkor nyugalommal összeházasodhattatok volna... Sajnálom Ella, de ezt te szúrtad el...

Ella üzenete : Tudom, és köszönöm, hogy ilyen őszinte vagy velem, ez sokat jelent. an valami ötleted, mit csináljak?
Jane üzenete : Hát először is aludj egyet. Holnap pedig beszéld meg Liam-mel, hogy egy kicsit kevesebbet beszéljetek, kerüljétek egymást... Utána pedig Harry megnyugszik és meg tudjátok beszélni a dolgokat...
Ella üzenete : Köszönöm Jane, holnap felhívlak, jó? Apa ír egész hétre igazolást, mivel az esküvőt tervezgetjük, így csak jövő héten leszek majd.
Jane üzenete : Rendben, most viszont én megyek és ezt ajánlom neked is. Puszillak, majd beszélünk. Szia!
Válaszolni sem tudtam neki, már kijelentkezett. Percekig csak néztem a képernyőt, majd hirtelen felindulásból írtam Justin-nak az esküvő miatt. Boldogan fogadta el a meghívásomat, majd pár perc beszélgetés után elbúcsúztunk és kijelentkeztem. A laptopomat kikapcsoltam, fedelét lehajtottam. Az íróasztalomhoz indultam, hirtelen ötlettől fogva kezdtem el írni egy szöveget. Fejemből megállás nélkül jöttek a jobbnál jobb mondatok, amiket azonnal papírra is vetettem dalszöveg formájába. Miután leírtam a hét sorból álló szöveget, énekelni kezdtem. Először nem találtam a megfelelő dallamot, ám később már egymás után, többször elénekeltem, annyira megtetszett. Hangomat jónak találtam, torkomat megköszörültem, úgy kezdtem el újra énekelni.
I look up, it's just me standing in the mirror. These fuckin' walls must be talking, cuz man I can hear'em. They're saying "You've got one more chance to do right" - and it's tonight... Now go out there and show that you love 'em before it's too late... And just as I go to walk out of my bedroom door... It turns to a stage, they're gone, and this spotlight is on... And I'm singing... 
- Jó hangod van - egy hangot hallottam az ajtó felől, mire odakaptam a fejem. 
Harry-t láttam meg az ajtóban, mosolyogva figyelt engem. 
- Én csak gyakoroltam... 
- Nagyon jó hangod van, higgy nekem... 
- Miért jöttél? - tértem át más témára. 
- Én csak... Bocsánatot akartam kérni, túlreagáltam a dolgokat - lépett közelebb hozzám. 
- Nem, igazad volt Harry. Nem kellett volna megcsókolnom Liam-et... Ne haragudj rám, kérlek...
- Nem haragszom... Ella, megkérdezem újra... Hozzám jössz feleségül? 
Féltérdre emelkedett, kezemet kezébe vette, mélyen szemembe nézett. Fejemmel meghatódva bólintottam egyet, felhúztam a földről, szorosan magamhoz öleltem. Miután megbeszéltünk mindent, kiment a szobámból, én pedig szépen lassan átöltöztem. Fogamat megmostam, majd lefeküdtem aludni. Már csak egyetlen egy feladatom volt hátra, mégpedig az, hogy holnap mindent megbeszéljek Liam-mel. Hasamat simogatva gondolkodtam a holnapon, majd mély álomba szenderültem.


2 megjegyzés:

  1. Köviiiiiiiiiiiiiit légyszii!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves RockerGirl!
      Már írom, órákon belül kint lesz az új rész! Még a mai napon megírom és ki is teszem. Köszönöm, hogy írtál <3

      Törlés