2013. július 9., kedd

19.rész :)♥

Szomorúan néztem, ahogy a lány, akit a legjobban szeretek, elhajt a ház elől. Miután a kocsi elhajtott, elléptem az ablaktól és az ágyra dőltem. Könnyeim kiszökni készültek, később utat is törtek maguknak. Lassan folytak le arcomon a sós cseppek, melyek később párnámon hagytak foltot. "Vajon mit rontottam el?" - ez az egy kérdés kavargott a fejemben, amire természetesen most sem kaptam választ. Lábaimat járásra bírva indultam el a konyhába, ahol Amy ténykedett.- Amy... Nem mondott neked semmit? - Annyit mondott, hogy holnap mindent elmagyaráz.- Értem - mondtam csalódottan. Miután csináltam magamnak egy szendvicset, a szobámba indultam. Az íróasztalomhoz ültem, ott fogyasztottam el az imént készített szendvicsemet. Telefonomat kivettem zsebemből, majd megnyitottam híváslistámat. Kikerestem abból Ella nevét, majd arra nyomva indítottam el a hívást. Pár percig csak csörgött, majd felvették, ám nem Ella hangját hallottam a telefonban. 

- Szia Harry. Ella éppen fürdik. Mit szeretnél? 
- Csak beszélni szerettem volna vele...
- Harry, minden tettét meg fogja nektek magyarázni, de most időre van szüksége. Ne sürgesd. Ne haragudj, most le kell tennem - meg sem várta válaszomat, letette a telefont. 
Telefonomat kinyomva mélyesztettem vissza a zsebembe, majd az ágyra dőlve terültem el azon. 10 óra lehetett, amikor felébredtem, úgy látszik kicsit elszunyókáltam. Az ágyam melletti éjjeli szekrényről leemeltem a távirányítót, majd a tv irányába nyújtottam. A piros gombot megnyomva tárult elém a tv-ben szereplő Janise mosolygós arca, aki éppen a sztárhíreket tudatta velünk. A végéig néztem a híreket, majd kikapcsoltam a tv-t és a fürdőbe indultam. Lezuhanyoztam, átöltöztem és fogat mostam, amikor zajokat hallottam a szobámból. A fürdő ajtaját lassan nyitottam ki, majd megláttam Őt. Ott állt az ablak előtt, pizsamában, és engem nézett. Percekig csak csendben figyeltük egymást, majd megláttam halvány mosolyát, amit felém küldött. Mosolya láttán nekem is felfelé gördült a szám. Nem tudtam, mit mondjak neki, meglepődtem azon, hogy itt találtam, ilyen későn. 
- Harry, ne haragudj rám. Tiszta hülye vagyok... - Csak álltam, meg sem bírtam szólalni. Táskái a földön helyezkedtek el, ami azt jelentette, ezen az éjszakát itthon alszik - Harry, én tudom, hogy mindent elszúrtam, de szeretném jóvá tenni. Nem tettem semmi olyat, amiért haragudnod kellene, mi csak... beszélgettünk pár dologról... Harry, én nagyon szeretlek téged, és könyörgöm neked - ebben a percben letérdelt előttem, kezeit összetette maga előtt - bocsáss meg - szemeiből kiszökött pár könnycsepp, arcán folyt le néhány - Meg tudnál nekem bocsátani?  
- Ella. El tudod képzelni, milyen érzés volt nekem, hogy láttalak elhajtani Justin-nal? 
- Ha az segít, hoztam gumicukrot - nevette el magát, mire nekem is nevetnem kellett. 
És ekkor nem bírtam tovább, odalépve hozzá felhúztam a földről, majd magamhoz közel húzva csókoltam meg. Teste remegett, erősen szorított magához. Percekig csak öleltük egymást, majd eltávolodtunk egymástól. Szemei csillogtak, könnytől ázottak voltak. Arcáról letöröltem egy kósza könnycseppet, majd mellkasomra vontam. Pólómon sötét foltot véltem felfedezni, mikor elengedtem. A fürdőbe indult, a vizet megengedte. Táskáit felvettem a földről, szobájába vittem. A szobámba visszaérve hallottam meg hangját, amint a nevemet kiabálja. A fürdőbe rohantam, ahonnan hangját hallottam. A helységbe belépve vettem észre a kétségbeesett arcát, éppen kezét nézte, amiből patakokban folyt a vér. Szobámba rohantam, egy 10-es csomag zsepit fogtam kezembe, majd visszarohantam a fürdőbe. Egy zsepit bevizeztem, azt tettem rá a nyílt sebre. 2 zsepit tettem még a sebre, majd visszamentem a szobámba. Egy fehér pólót kerestem a szekrényemben, majd széttépve azt vittem a fürdőbe. Óvatosan tekertem rá a véres sebre az anyagot, nehogy fájdalmat okozzak szerelmemnek. Csuklóját megfogva tekertem rá egy tekercs fáslit, majd szobámba indultam. Óvatosan emeltem fel az ölembe, úgy vittem ki a fürdőből. Óvatosan tettem le törékeny testét a puha ágyra, mellé feküdtem, úgy öleltem át derekát. 
- Így nem hagyhatlak magadra. Aludj velem. Persze, csak ha nem bánod... 
- Nem bánom, viszont nagyon fáj a kezem. Csináljunk valamit, hogy ne arra figyeljek - mondta, mire egy ötlet jutott eszembe. 
- Megehetnénk a gumicukrot - nevettem el magam, mire ő is elmosolyodott. 
- Akkor nem haragszol? - vette komolyra a beszélgetést. 
- Hogy tudnék rád haragudni? Ella, nagyon szeretlek - hajoltam közel hozzá, majd egymás után többször is megcsókoltam - Örültem, hogy ott van mellettem, bár ezt a kis balesetet hanyagolni is tudtam volna. Többször megcsókoltam, ezzel próbáltam elterelni figyelmét fájdalmáról. - Ella...
- Igen Harry? - nézett rám gyönyörű barna szemeivel. 
- Miért mentél el? Miért volt úgy, hogy Justin-nál alszol? Miért nem akartál beszélni velem?
- Harry, nem csak veled nem akartam beszélni. Időre volt szükségem, hogy mindent átgondolhassak, és erre Justin-nál volt alkalmam. Nem zavart senki és semmi, Justin pedig hagyott gondolkozni, hisz tudta, hogy ez a jó nekem és ezt szeretném. 
- És mindent sikerült átgondolnod? 
- Igen - válaszolta magabiztosan. 
- És megtudhatom, mire jutottál? Vagy egyáltalán mit kellett átgondolnod? 
- Harry, nehéz nekem ezt így kimondani, ezért elmesélem az egész történetet. Persze, csak ha érdekel. 
- Ha rólad szól, meséld csak - adtam meg a logikus választ. 
- Tehát... Aznap, amikor veled voltam délelőtt, délután elmentem Jane-vel az orvoshoz a reggeli rosszulléteim miatt. Jane hamarabb lelépett, mert anyukája kórházba került, és bement hozzá, én viszont elvégeztem egy tesztet. Az orvos kizárta az összes betegséget, így csak egy dolog maradt, ami még szóba jöhetett. Így tehát elvégeztem még egy tesztet, és kiderült, hogy terhes vagyok... És... Harry, te vagy az apa. Sajnálom, hogy nem mondtam el, de féltem, hogy ki fogsz akadni és elhagysz...
- Ella, én soha nem foglak elhagyni. Főleg nem azért, mert gyerekem születik, főleg akkor nem, ha egy ilyen csodálatos lány lesz az anyja - csókoltam bele a hajába. 
Óvatosan kezdtem el vetkőztetni, pólóját vettem le róla, mikor kezéhez véletlenül hozzáértem. Egy halk pisszenés hallatszott, tovább öltöztettem, amiben segített nekem. Ott feküdt, egy szál bugyiban, illetve melltartóban. Kívántam őt, de tudtam, hogy ezt most nem tehetem. Apró csókokkal láttam el minden porcikáját, majd haját kezdtem el simogatni. Ennek hatására hamar el is aludt, így halk szuszogását lehetett csak a szobában hallani. Párnámra hajtottam a fejem, úgy hunytam le szemem és szenderültem mély álomba. 

Reggel arra keltem, hogy Ella mozgolódik mellettem. Álmosan néztem rá, szájáról leolvastam egy 'bocsánat' szócskát, amit a keltés miatt kaptam. Kikászálódtam az ágyamból, majd a szekrényemben kutatva halásztam elő egy kockás inget, illetve egy szürke mackónadrágot. A fürdőbe belépve vettem észre Ellát melltartóba és tangába, amint gyönyörű barna haját fésüli simára. Éppen egy kis gubancot próbált kifésülni, sikertelenül, így odaléptem hozzá és kivettem kezéből a fésűt. Kezébe adtam a kiválasztott ruhadarabokat, majd haját kezdtem el fésülni. Mikor haja teljesen simának minősült, visszaadtam neki a fésűt, majd megvártam, amíg felöltözik, így együtt léptünk ki a fürdőből. Az este folyamán megtudtam, hogy ma nem megy iskolába, mivel egy vizsgálatra megy vissza az orvoshoz, hogy kiderüljön, hány hónapos lehet a gyermekem, akit a szíve alatt hord. 9 órakor döntöttünk aztán úgy, hogy lemegyünk a nappaliba, és tudatjuk a többiekkel azt, hogy az estét együtt töltöttük. Lassan lépkedtünk le kézen fogva a lépcsőn, majd a többiek meglepődött tekintetével találtuk magunkat szemben. A kanapéra ültem, Ellát az ölembe ültettem, kezét takarta az ing. 
- Ti... együtt töltöttétek az estét? - kérdezte Amy a legnagyobb mosollyal az arcán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése