2013. július 10., szerda

20.rész :)♥

*Justin szemszöge*

Egész este figyeltem Ella kívánságait, bár neki nem erre volt most szüksége. Magányra vágyott, ezt bizonyította az is, hogy mindig a szobájában volt, valami magazint bújt bármikor, amikor benéztem hozzá. Egyszer láttam hosszabb időre az este folyamán, amikor egy pohár vízért jött le, ám én a tv-hez húztam és leültettem. Türelmesen nézte végig a délután folyamán felvett teljes interjút, amit velünk készítettek. A műsor után visszasétált szobájába, én pedig maradtam még egy kicsit. Mikor már kellően elfáradtam, a szobámba indultam. Szekrényemből kivettem a pizsamámat - póló, bokszer, és nadrág -, majd a fürdőbe indultam. A vizet megengedtem, a zuhany alá álltam. Miután minden testrészemet vizesnek tudhattam, a kezembe egy adag tusfürdőt nyomtam, melyet testemen kezdtem el habosítani. A habot lemostam testemről, kiléptem a zuhanyzóból. Egy törölközőt kezembe véve töröltem le magamról a vizet, majd ruháimat kezdtem el felvenni. Miután minden ruhadarabot magamon tudhattam, a szobámba indultam. Először Ella szobájába nyitottam be, hogy jó éjszakát kívánjak neki, ám nem volt ott. Gondoltam, a fürdőbe van - 3 fürdőszoba van a házban-, így nem csináltam belőle nagy ügyet. Becsuktam a szoba ajtaját, majd az enyémet kinyitva léptem be saját szobámba. Az ágyamra dőltem, elterültem azon. Fejemet párnámra hajtottam, szememet lehunytam, úgy utaztam el az álmok világába. Érdekes nap volt a mai, mit ne mondjak. 

Reggel a telefonom csörgésére keltem, Benjamin hívott. 
- Szia öcsi. Eldöntötted már, kivel töltöd első napodat a hajódon? 
- Ma szeretném majd Ellával ezt megbeszélni, délután visszahívlak. 
Miután letettem a telefont, még egy kicsit pihentem, majd Ella szobájához mentem. Ajtaja előtt megálltam, halkan bekopogtam, majd mivel nem kaptam választ, visszamentem a szobámba. Negyed 11 lehetett, amikor újra szobájához indultam, de ezúttal nem kopogtam, egyszerűen benyitottam. A látvány meglepett, ugyanis a szoba üresen állt. Csupán egy kis papír díszelgett az asztalon, amit gondolom Ella hagyott itt, rajta ez állt : "Justin, kérlek menj le a nappaliba, az asztalon találsz egy levelet, olvasd el, mindent megmagyarázok benne. Millió puszi : Ella!" Nem értettem, mit akart ezzel, miért lépett le, amikor tegnap olyan jól éreztük magunkat együtt. A nappaliba indultam, ám út közben beugrottam a szobámba. Szekrényemből kikerestem egy farmert, egy pólót, illetve a pulcsit, ami a londoni időben szükséges. Az utolsó ruhadarabot is magamra véve mentem le a nappaliba, ahol tényleg márt egy levél. Gyönyörű kék papírral volt díszítve, közepén egy kézzel vágott piros szívecske díszelgett. Óvatosan szedtem le a kék papírt, nehogy elszakítsam, majd a szívecskét is elválasztottam a levéltől. Kinyitottam a levelet, majd magamban kezdtem el olvasni. 
"Kedves Justin!
Ha ezt a levelet olvasod, az azt jelenti, hogy már nem vagyok ott. Nagyon sajnálom, hogy szó nélkül mentem el, de mindent átgondolva arra jutottam, hogy a mai estét Harry-vel kell töltenem. Nem bírtam elviselni, hogy szomorú, amikor nekem olyan jó kedvem van, csak azért, mert veled töltöm minden időmet. Időre, és magányra volt szükségem, amit neked köszönhetően meg is kaptam. Nagyon szépen köszönök mindent, amit értem tettél, és tényleg sajnálom, amit tettem, de a szívemre kell hallgatnom, ami azt súgja, Harry nekem a tökéletes fiú, és az, akit soha nem szeretnék elveszíteni. Ez azért vicces, mert pár napja még azt hittem, hogy ha a szívemre hallgatok, téged választalak, de a délután mindent megváltoztatott. Látva szomorú tekintetét, olyan érzéseket ébresztett bennem, mint még soha... Ne értsd félre, Justin, te egy nagyon aranyos fiú vagy, az első pillanattól kezdve kedvellek téged, de ha választanom kéne kettőtök közül, sajnálom, de őt választanám. Nagyon szeretlek téged Justin, de a szívem alatt hordom a gyerekét, hogyan tudnám őt elfelejteni? A baba minden mozdulata rá emlékeztetne.. És ha megkérdezné, ki az apja, és miért nem vele vagyok, mit mondok? Anyukád másba volt szerelmes és elhagyta? Nem tehetem ezt se Harry-vel, se a kis csöppséggel. Remélem, hogy barátok tudunk maradni, és remélem, hogy valaha még szóba állsz velem, a tettem ellenére is. Nagyon szeretlek Justin, ezt soha ne felejtsd el. Millió puszi : Ella!"
Miután elolvastam a levelet, csak ültem és magam elé bámultam... Nem tudtam megszólalni, mondatai kavarogtak a fejemben... Nem gondoltam volna, hogy visszamegy Harry-hez, azok után, amiket mondott nekem. Megértettem, hogy őt szereti, bár nehéz lesz, de támogatni fogom, segíteni fogok neki a babával, illetve mindenben, amiben csak tudok. Nem arra fogok törekedni, hogy a párja legyek, hanem, hogy olyan jóba legyünk újra, mint a hetekben. Visszaemlékeztem arra a napra, mikor először láttam meg őt.
*Szokásos napnak indult a mai is, ám nem úgy végződött. Egy átlagosnak mondható délelőttöt töltöttem otthon, drága húgommal és édesanyámmal, majd Niall barátomhoz indultam. Az ajtót kitárta előttem, majd miután beléptem, be is csukta azt. A kanapéra ültünk, ott kezdtük el a beszélgetést. 1 óra telhetett el az érkezésem óta, amikor lépteket hallottunk az emeletről. Mindketten a lépcső felé kaptuk a tekintetünket, és akkor történt meg az, hogy először megláttam. Kecses alakja, mosolya elvarázsolt. Egy pár szót beszélgettünk, majd hármasban indultunk el a közeli pizzázóba. Miután megettük a rendelt pizzákat, Niall távozott, én pedig elnézést kérve indultam el a konyhára. Kis tervemről csak Niall tudott, ő falazott nekem egész végig. Miután elkészültem kis meglepetésemmel, vissza indultam Ellához. Csillogó szemekkel nézte az emeletes gofrit, amit neki készítettem, majd felállt és szorosan magához ölelt. Együtt fogyasztottuk el a 3 emeletes desszertet, majd távoztunk. A házukhoz közeli parkban sétáltunk és beszélgettünk, akkor mondta először nekem, hogy mást szeret. Mikor hazakísértem, még beszélgettünk egy keveset a ház előtt, amikor egy 20 év körüli lány nyitotta ki az ajtót. Kérdése meglepett, az érdekelte, hogy együtt vagyunk-e. Innentől jöttek a meglepetések. Ella először rám nézett, majd rezzenéstelen arccal mondta a lánynak, hogy a barátja vagyok. A lány becsukta az ajtót, én pedig elbúcsúztam Ellától. Pár percig beszélgettünk, majd közelebb hajolt hozzám és ... megcsókolt.*
Hát ez volt az első találkozásunk, amit soha sem fogok elfelejteni.

Ui : Ne haragudjatok, hogy ilyen rövid, illetve még annyi, hogy szeretnék pár komit látni a rész alatt, csak akkor jön az új rész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése