2013. augusztus 28., szerda

31.rész :)♥

1 hete járok mindennap az orvoshoz különböző vizsgálatok miatt, mire elérkeztünk ehhez az igazán nehéz naphoz. Az boldogan együtt töltött idő után most 2 szenvedéssel teli hónap vár ránk. Harry és a One Direction ezennel egy hosszabb turnéra indul, én azonban az állapotomból kifolyólag nem mehetek velük. Megbeszéltük, hogy az utolsó napunkat együtt töltjük, majd este a családjával ültünk be egy csodás étterembe. Egy fekete-fehér csíkos ruhát választottam, illetve magamra vettem egy fekete pulóvert, ami a hidegtől elég jól védett. Egész este csodás volt a hangulat, nagyon jól éreztük magunkat együtt, jókat nevettünk. Minden csodálatos volt, egészen addig, amíg szóba nem került a turné. Arcomról lefagyott a mosoly, csak bámultam ki a fejemből rezzenéstelen arccal, szomorúan. Nem volt még sosem kitéve a kapcsolatunk ilyen sok külön töltött időnek, és bár tudtam, hogy kapcsolatunk elég erős, mégis szomorú voltam, hogy 2 hónapig nem érezhetem illatát, nem ölelhetem, csókolhatom meg. Arcomat Harry is észrevehette, mert a következő pillanatban megsimította kezemet és rám nézett. 
- Hé, kicsim, minden rendben? - kérdezte, miközben gyönyörű szemei engem figyeltek. 
Válaszra nyitottam a számat, ám egy hang sem jött ki a torkomon. Fejemen egy aprót ráztam, mire Harry megfogta a kezem. 
- Bocsássatok meg egy kicsit - nézett szüleire, majd magával húzott a mosdók felé. 
Mikor látó és hallótávolságon kívül voltunk, egy kicsit neki nyomott a falnak. 
- Kicsim, kérlek mondd el, mi a baj? - kezét arcomra tette, hüvelykujjával megsimította azt.
- Már most nagyon hiányzol... Nagyon nehezen fogom bírni nélküled. Az életem egy kínszenvedés, ha nem vagy velem. Hiányzik, ha nem vagy velem, hogy nincs kihez hozzábújni, hogy nincs ki megcsókoljon, simogasson elalvás előtt. Konkrétan nincsen semmim és senkim - könnyeim záporként kezdtek arcomon folyni, majd hullottak a földre.
- Jajj, ne sírj - csókolt le néhány könnycseppet arcomról - Tudom, hogy nem ugyan az, de majd minden nap beszélünk skype-on. Odaadom a pulcsim, amit annyira szeretsz rajtam. Amíg nem vagyok, az ott lesz, hogy ölelgethesd és... - kezdte, de nem bírta befejezni mondatát.
Ajkaimat az övére nyomtam és szenvedélyesen csókolni kezdtem. Kezei bebarangolták egész testemet. Imádtam mikor ezt csinálta. Lényegében mindent imádtam amit csinált, de ezt a legjobban.
- Nagyon szeretlek Harry - mosolyogtam a csókunkba.
- -Én is szeretlek. Mindennél jobban. Ígérem, hogy sosem hagylak el. Örökké melletted leszek. Ha azon múlik magamhoz láncollak, de sosem hagylak menni - mosolyodott el, majd hajamba túrt és ismét szenvedélyesen megcsókolt.
Átöleltem derekát, majd szorosan hozzábújtam. Arcomat mellkasába fúrtam, míg ő hátamat simogatta. Megvárta, míg szívverésem egyenletessé válik, majd kéz a kézben visszasétáltunk a szüleihez. Anne láthatta rajtam, hogy sírtam, mivel megsimította a karom.
- Tudom, hogy nehéz lesz ez neked Ella, de hidd el nincs annál jobb érzés, amikor 2 hónap után megölelheted - mosolygott rám kedvesen.
- Na, remélem, nem csak megölelni akar - mosolyodott el Harry perverzül, mire oldalba löktem - Na, én csak a csókra céloztam.
- Ismerlek Styles - nevettem fel, mire magához húzott és megcsókolt.
Belső combomat kezdte simogatni, én pedig akaratom ellenére is belenyögtem csókunkba. Ezt hallva mindketten elmosolyodtunk és eltávolodtunk egymástól. Az este további része hasonlóképpen telt, egy percre sem állt be a szánk, folyamatosan beszélni akartunk. i akartuk használni, amíg Harry itthon van és egyszerre mindent rázúdítani. Rengeteg feladattal gazdagodott az este végére : engem mindennap hívnia kell skype-on, ha nem tud feljönni, írjon egy sms-t, hogy ne várjam hiába. A szülei hétvégenként szeretnének vele beszélni, így vagy átjönnek a mi lakásunkba, vagy mi csak később tudunk beszélni. Persze biztosítottam Harry-t, hogy egy hétvégét ki fogok bírni beszélgetés nélkül, de ő ragaszkodott ahhoz, hogy mindennap hívjon és megtudja, jól vagyok-e. Nem szerettem volna veszekedni, így megegyeztünk, hogy hétvégénként akkor beszélünk, amikor végez. A számla rendezése után indultunk haza, bár én még maradtam volna egy keveset. Nem szerettem volna, ha elérkezik az a pillanat, amikor 2 hónapra búcsút kell intenem barátomnak, így nem csoda, hogy lassan szedtem lábaimat, mire az étterem elé értünk. Miután szüleitől elköszönt egy-egy hosszú öleléstől, a kocsi felé indultunk, kettesben. A tudat, hogy Harry itt fog hagyni 2 hónapig sírásra késztetett. Könnyeim a földre hulltak, mikor Harry szorosan magához ölel. Mellkasába fúrtam fejemet és éreztem, ahogy pólója átázik könnyeim hatására. Hajam simogatásával érte el, hogy szívverésem egyenletessé váljon, majd egy kicsit eltolt magától, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Ella, ne sírj. Még itt vagyok. És itt is leszek. Legbelül - csókolt meg.
A kocsiba beszállva még utoljára átgondoltam, mi lesz ebben a két hónapban és rájöttem, talán nem is lesz olyan nehéz. Máskor is ki kell bírnom majd Harry nélkül egy hosszabb időt, ezért ezt is elfogadom. A ház elé érve egy kisebb sokk ért, amikor megláttam a hatalmas turnébuszt a 4 fiúval együtt. Gyorsan beparkoltunk, majd a ház elé siettünk, ahol a fiúk várakoztak ránk. Egy szó nem jött ki a számon, ezt Harry is láthatta, így megszorította a kezem, majd a a fiúkhoz fordult.
- Hát ti? - kérdezte helyettem Harry.
- Előbb kell indulnunk - nyögte ki végül Zayn, akinek oldalán Perrie szomorkodott.
- Akkor gyorsan összepakolok meg elbúcsúzok Ellától - húzott szorosabban magához.
Kézen fogva indultunk el a házba, majd a Harry szobájába. Egy nagy sporttáskát vettem elő, míg Harry a szekrényénél állva válogatta a ruháit. Az ágyra dobálta a kiválasztott ruhadarabokat, amiket én kezembe fogva hajtogattam össze és helyeztem el a táskában. Mikor végeztünk, a többiekhez indultunk, ám a nappaliba Harry megállt, ezzel engem is megállítva.
- Figyelj, szeretném ha tudnád, hogy bármikor hívhatsz, ha baj van és én jövök. Nem érdekel a turné, én sokkal inkább veled szeretnék lenni.
- Ne aggódj, nem lesz semmi baj - hajoltam közel hozzá.
- Én... Felhívtam Jane-t - nézett mélyen a szemembe - Megkértem, hogy amíg nem vagyok itthon, költözzön ide. Ugye nem baj? - szemében láttam a félelmet, miszerint rosszat csinált.
- Nem baj - már újra elindult volna, amikor a kezénél fogva magamhoz húztam és megcsókoltam - Köszönöm.
A ház elé érve mindenki elköszönt barátnőjétől, majd mind az 5 fiú csillogó, könnyes szemmel beszállt a buszba. Legjobban talán engem és Perrie-t viselt meg a fiúk távolléte, bár még el sem indultak. Perrie felé fordultam, majd szorosan megöleltem. Könnyei áztatták át pulóveremet, amikor valaki megsimította hátamat. Felnézve láttam, hogy szőke barátnőm állt mellettem. Perrie haját simogattam, miközben Jane-nek arcára nyomtam 2 puszit. A busz elhajtott, mi pedig lassacskán szétszóródtunk. Perrie-vel még utoljára átöleltük egymást, majd Jane-nel a házba siettünk. A szobámba indultam, ahol megtaláltam Harry pulcsiját, amit nekem hagyott itthon. A fürdőbe indultam, ahol gyorsan lefürödtem, majd a fogkefémre nyomva egy kis fogkrémet kezdtem el mosni fogaimat. Miután mindennel végeztem, a szobámba mentem, ahol gyorsan átöltöztem, majd lementem a nappaliba. Jane a kanapén feküdt, már éppen aludt, amikor leültem mellé és megsimítottam a karját.
- Jane, ne itt aludj. Ott van Amy szobája, nyugodtan költözz be oda - mondtam neki, majd táskáját megfogva indultam nővérem szobájába.
2 lépést tettem, amikor Jane hirtelen felém nyúlt. Kezeimből kivette a csomagjait, úgy indult el a földszinti szobába. A szoba ajtaját kinyitottam előtte, így segítve neki a bejutást. Csomagjait a földre dobta, majd az ágyra huppant, én pedig óvatosan ültem le mellé. Negyed óráig simogattam haját, így érve el azt, hogy álomba szenderüljön. Ágyáról felálltam, majd mielőtt kiléptem volna a szobából, lekapcsoltam a villanyt, így előzve meg azt, hogy a fény zavarja a pihenésben. A szobából kiléptem, az ajtaját becsuktam, majd lassan lépkedtem fel az emeletre, ahol az én szobám volt megtalálható. Kinyitottam magam előtt az ajtót, majd a villanyt lekapcsolva indultam meg az ágyamhoz. A takarót magamra terítettem, majd fejemet a párnára hajtva hunytam le szemeimet és szenderültem mély álomba. 

2 megjegyzés: