2013. augusztus 29., csütörtök

DÍJ! #5

Ezentúl külön bejegyzésekbe írom a díjakat.

Köszönöm a díjat : Anita Mezei-nek :)

SZABÁLYOK:
1. Válaszolj 10 kérdésre. 
2. Írj magadról 10 dolgot. 
3. Tegyél fel 10 kérdést. 
4. Küldd tovább 10 embernek.

1. Válaszolj 10 kérdésre.
Kedvenc évszak? Nyár :3
Mióta blogozol? Áprilisban :)
Hány éves vagy? 14 :)
Szereted a magyar zenéket? Igen:)
Kedvenc zenekar? KoRn :)
Kedvenc színész? Selena:)
Kedvenc zene? T.Mills :)
Kedvenc film? Az utolsó dal :)
Kedvenc sorozat? Így jártam anyátokkal :)
Kit szeretsz a legjobban a világon? Őt <3 És persze a szüleimet!


2. Írj magadról 10 dolgot.
- Szeretem a romantikus filmeket.
- Február 24-én születtem.
- Nem szeretem a maggassarkú cipőket, mégis hordom. 
- Nagyon jó vagyok matekból. 
- Utálom a tesit.
- Imádok görkorizni. 
- Szeretem az esőt, illetve szeretek esőbe sétálni. 
- Nem bírom az érzelgős fiúkat, de mégis legyenek aranyosak. 
- Imádom a kakós győri édes kekszet :)
- Rafaello-val lehet levenni a lábamról. Egyszerűen imádom!!

3. Tegyél fel 10 kérdést.
- Hogy vagy? 
- Hány éves vagy? 
- Mióta blogolsz? 
- Hol laksz? (Pl.: Pécs, Budapest, Szolnok, stb.)
- Mi a teljes neved? 
- Mi a blogger neved? 
- Szereted a pizzát? 
- Kedvenc étel? 
- Kedvenc ital? 
- Kedvenc sorozat? 

4. Küldd tovább 10 embernek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése