2013. augusztus 15., csütörtök

26.rész :)♥

Kiderült, hogy a tegnapi napnak nem az volt a legnagyobb meglepetése, hogy Justin egy számomra ismeretlen lánnyal csókolózott, hanem az, hogy még számára is ismeretlen volt. Éppen klipet forgattak, amikor a lány mosolyogva odament hozzá, és egyszerűen megcsókolta. Persze mindenki azonnal elővette a telefonját, páran meg is osztották a képet twitteren. Futótűzként terjedt a kép, nem csoda, hogy hozzám, Justin volt barátnőjéhez is eljutott. Justin persze mindent tisztázott este, mikor beszéltünk, így nem értettem félre a képet, amit az újságírók örömmel láttak. Reggelre már minden újságban Justin "új kapcsolata" volt olvasható, amiből természetesen semmi nem volt igaz. A nap sugarai világították be a szobámat, mikor szemeimet nyílásra bírtam. Az ágyból óvatosan emeltem ki lábaimat, a szekrényemhez lépkedtem. Szekrényemből kivettem kedvenc felsőmet és farmeromat, majd a nappaliba indultam. Harry ölébe ültem, közben mindenkit alaposan végigmértem szemeimmel. Liam-en egy kicsit több ideig időzött szemem, majd egy mosolyt varázsoltam arcomra. Liam visszamosolygott rám, ám abban a percben elkapta rólam tekintetét. Harry-re pillantottam, aki ugyanolyan mosollyal nézett rám, mikor lelépkedtem a lépcsőn. Boldogan keltem fel öléből, majd a konyhába indultam. Éppen a reggelimet fogyasztottam el, amikor Liam lépett be a konyhába. 
- Ella, ha szeretnél jönni a Glamour fotózásra, akkor siess. Mindjárt indulunk. 
- Készen is vagyok, mehetünk - álltam fel a helyemről. 
Tányéromat a mosogatóba helyeztem, majd a többiekhez mentem, akik már az utat tervezték. A kocsikba beülve indultunk el, majd pár perc múlva meg is érkeztünk a fotózás helyszínére. A fiúkat azonnal öltöztetni kezdték, mi, Amy-vel azonban a kanapéra ültünk, ott figyeltük, ahogyan a fiúk sorra jönnek ki az öltözőből. Először megcsinálták az egyéni képeket, majd sorra készültek a közös képek. Mikor már kellő mennyiségű képet elkészített a fotós, egy gyönyörű szőke modell lépkedett ki az öltözőből. Sárga ruhája csak úgy rikított gyönyörű testén, nagyon jól állt neki. Vele is készültek a közös fotók, a fényképező csak úgy kattogott. Többször pillantottunk össze Amy-vel, mikor éppen Niall-t ölelgette a szőkeség, vagy éppenséggel Harry ölelő karjaiban érezhette magát. Az utolsó képek készültek, amikor Rosie - később kiderült, hogy így hívják - még egy közös képet szeretett volna készíteni Harry-vel. A fotós újra beállította őket, Rosie ezennel Harry jobbján volt látható. Rosie egyik kezét Harry vállán pihentette, bájosan nézett Harry-re, aki egy percre sem vette le rólam a tekintetét. Örültem neki, hogy egy ilyen lány sem tudja elvonni a figyelmét, hisz Rosie sokkal szebbnek bizonyult. Dús szőkés barna haja a vállára omlott, sárga ruhája térde fölé ért. Harry-t figyelte, majd hirtelen rám kapta tekintetét, szeme szikrákat szórt. Azonnal elkaptam róla tekintetemet, amit Liam-en pihentettem másodpercekig. A fotózás végeztével aztán mindenki az öltözőbe indult, én azonban a büfé felé vettem az irányt. Egy halk, mégis magabiztos női hangot hallottam meg magam mögül, mire azonnal megfordultam. Rosie állt ott, szemével végigmért, majd mellém lépett.
- Nagyon gyorsan szállj le Harry-ről. Ő az én barátom lesz, nem hagyom, hogy elvegye tőlem egy olyan lány, mint amilyen te vagy - tért rá a lényegre.
Csendben álltam a büféasztal mellett, egészen addig, amíg derekamon meg nem éreztem valakinek a kezét. Hátranézve találtam magam szembe Liam mosolygó arcával, szemével engem fürkészett.
- Mi a baj? Olyan rémültnek tűnsz - törte meg a kettőnk közötti csendet.
- Rosie - mondtam ki halkan, hogy csak ő hallja.
- Mi történt?
Perceken belül elmondtam neki az előbbi jelenetet, majd ölelő karjában tértünk vissza a már indulásra készen álló fiúkhoz. 10 perccel később aztán el is indultunk haza. Otthon egész végig Liam-mel beszéltünk, próbáltunk kitalálni valamit, mit lehetne Rosie-val kezdeni. Végül arra jutottunk, hogy Harry-nek is elmondjuk, és majd ő leállítja a szőkeséget. Perceken belül már hárman beszélgettünk Rosie-ról, amikor Harry hirtelen Liam-re kapta tekintetét.
- Nem beszéltünk meg valamit? Azt mondtam, tartsd magad távol Ellától - emelte fel a hangját.
- Ha én nem lennék, a drága barátnőd már halottam feküdne valahol az erdőben - csúszott ki a száján, mire Harry felém kapta a fejét.
- Hogy mi?
- Liam mentett meg, amikor az erdőben valaki meg akart ölni - meséltem el neki dióhéjban.
- Ez igaz? - nézett vissza Liam-re, aki csak bólintott - Akkor viszont köszönettel tartozom.
- Gondolkodás nélkül tettem meg. Ella számomra olyan, mintha a húgom lenne - nézett rám.
Mosolyogva figyeltem, amint a két barát egymással beszélget, a téma természetesen én maradtam, illetve később áttértek az esküvőre. Ebben a percben elrugaszkodtam a kanapéról és mindkettőjüket megpuszilva indultam el a szobámba. Laptopomat bekapcsoltam, majd miután betöltött, azonnal beléptem gyakran látogatott közösségi oldalamra, majd ráírtam Jane-re. Érdeklődve figyelt, mikor a mai délelőttömet meséltem, majd jó baráthoz híven ugyanolyan érdeklődéssel hallgattam végig meséjét. Percek elteltével töltött csak be a skype, így Jane nevére kattintva indítottam videóhívást. A képernyőn hirtelen jelent meg Jane mosolygós arca, de szemén úgy látszott, valamin igazán elgondolkodott.
- Én ezt nem értem. Rosie nem tudja, hogy Harry eljegyzett?
- Ezek szerint nem, de ennek én csak örülni tudok.
- Mégis miért? - értetlenkedett.
- Ez azt jelenti, hogy sikerült titokban tartanunk.
- És ez mégis miért jó? El tudnál dicsekedni, hogy neked a híres Harry Styles lesz a férjed.
- Figyelj, ez mind szép, és jó, de az újságírók mindent kiforgatnának.
- Jó, ez igaz, de én akkor is örülnék, ha egy híres ember lenne a férjem - ujjongott a kamerába.
- 1 - kezdtem magabiztosan, majd egy kicsit elszomorodtam - Még nem a férjem. 2 - számoltam tovább - Én nem azért szeretem, mert híres. Én már akkor kiszúrtam őt, amikor még csak először lépett fel az X faktorban  emellett Harry egy fantasztikus fiú, akit tényleg önmagáért kell megszeretni, nem pedig azért, mert híres. Rettenetesen megértő, bármiről van szó. Ha gondom van, meghallgat, hiába szeretem először a barátaimnak elmondani. Kiskoromban rengetegszer álmodoztam már egy olyan fiúról, aki megvéd, mintha a testvére lennék, aki szeret, mintha a barátnője lennék, és aki segít, ha bármi baj van. Harry ilyen. Hozzá bármikor fordulhatok, meghallgat, és elmondja őszinte véleményét.
- Jó, megértelek. És ne aggódj, nemsokára már a férjednek mondhatod.
Az ajtómon halk kopogás hallatszott, így gyorsan elköszöntem Jane-től, majd beengedtem Amy-t a szobámba. Mosolyogva nyújtott felém egy vállfát, melyen egy gyönyörű kék ruha lógott. Azonnal tudtam, hogy a koszorúslány ruhámat hozta be nekem, hogy fel tudjam próbálni. Óvatosan bújtam bele a ruhába, majd a tükröm elé álltam, hogy teljes testemen megvizsgálhassam a pompás ruhát. A hasam alig látszik benne, sőt egyáltalán nem. Amy is észrevette, mennyire tetszik a ruha, így közelebb lépett hozzám és óvatosan megölelt.
- Gyere, mindjárt kezdődik az esküvő - mondta, majd kiment a szobámból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése