2013. augusztus 29., csütörtök

33.rész :)♥

Jane szemszöge
Miután Ella felhívott, azonnal beléptem skype-ra és láss csodát, Harry már fent volt. Ahogy beléptem, Harry már hívott is. Meglepetésére nem Ella vette fel, hanem én. 
- Szia Jane, hol van Ella? - kérdezte rögtön. 
- Szia Harry. Ne kiabálj, mert alszik. 
- Ugye nincs semmi baj? 
- Nincs, csak ma délelőtt elmentünk sétálni és kicsit kifáradt, így elaludt. 
- Hívjalak később? 
- Figyelj, Harry, nem szeretnélek megbántani, de most pár napig hagyd, hagy pihenje ki magát. Holnap is lesz egy fellépése, ha jól tudom, biztos fáradt lesz. 
Természetesen minden, amit Harry-nek mondtam, az hazugság volt, de sejtettem mit szeretne Ella, így nem kotyogtam el semmit arról, hogy hol vagy éppen hogy van. Harry hamar letette, de nem is bántam, hisz tudtam, ha tovább beszélünk, véletlenül kicsúszik a számon és mindent elrontok. 
2 nap telt el azóta, hogy Harry-vel volt az a különös beszélgetésünk, majd mivel Ella minden vizsgálaton megfelelt, illetve a pici Elizabeth is, ezért pár napos vizsgálatok után végre itthon lehettek a már jól megszokott házban. Justin hozta haza őket, majd mintha ő lenne az apa, gondoskodott Elláról, egészen addig, amíg el nem aludt. A picit a kezembe véve kezdtem el simogatni, majd mikor felsírt, átnyújtottam anyjának, aki idő közben felébredt a zajra. Ölébe vette a picit, majd arcát kezdte befedni puszijaival, mire Eliza elhallgatott, szájából egy apró kacaj tört ki. Jó volt látni, hogy Ella jobban van, illetve azt is, hogy végre nem szenved. Telefonomat elővéve örökítettem meg ezt a pillanatot, majd gyorsan megmutattam az újdonsült anyukának is a képet. Szemébe könny szökött, amit óvatosan törölt le. Egy idő után Eliza elaludt, így volt alkalmunk beszélgetni egy kicsit. 
- És mi a terved ezután? - kérdeztem kíváncsian. 
- Igazából el szeretnék utazni Harry-hez. Még ma felhívom apát, vagy Amy-t, hogy mondja meg a szálloda pontos címét, illetve az aznapi fellépésük helyszínét. Meg szeretném lepni őket. 
- Itt a telefonom, hívd erről, így nem tudja elszólni magát Amy, hogy Ella hív és véletlenül kihangosítja. Oda lenne a meglepetésnek. 
- Köszönöm Jane. Te vagy a legjobb barát. Erről jut eszembe, hol van Justin? - kérdezte. 
- Hazament, mert már ő is fáradt volt, elmondása szerint egész éjjel nem aludt. 
- Szegény. Sok bajt okoztam, igaz? 
- Dehogyis. Nagyon örülünk mindkettőtöknek - simítottam meg a pici csöppség arcát, mire egy apró kuncogás hallatszott szájából - Na, bemegyek a szobába, hogy nyugodtan tudj beszélni a nővéreddel. 
- Köszönöm - ölelt meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése