2013. augusztus 31., szombat

Díjam!! #7

Köszönöm Viki Kovács-nak :)


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot...
2.Válaszolj a jelölő 11 kérdésére...
3.Tegyél fel 11 kérdést...
4.Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
- Utálom a fizikát és a kémiát :)
- Szeretem a romantikus filmeket.
- Február 24-én születtem.
- Nem szeretem a maggassarkú cipőket, mégis hordom. 
- Nagyon jó vagyok matekból. 
- Utálom a tesit.
- Imádok görkorizni. 
- Szeretem az esőt, illetve szeretek esőbe sétálni. 
- Nem bírom az érzelgős fiúkat, de mégis legyenek aranyosak. 
- Imádom a kakós győri édes kekszet :)
- Rafaello-val lehet levenni a lábamról. Egyszerűen imádom!!

Válaszaim a jelölő kérdéseire:
Nem találtam kérdéseket :(

11 kérdés: ( Ne haragudjatok, hogy nincs kedvem este újat írni :( ) 
- Hogy vagy? 
- Hány éves vagy? 
- Mióta blogolsz? 
- Hol laksz? (Pl.: Pécs, Budapest, Szolnok, stb.)
- Mi a teljes neved? 
- Mi a blogger neved? 
- Szereted a pizzát? 
- Kedvenc étel? 
- Kedvenc ital? 
- Kedvenc sorozat? 
- Hány órakor írtad meg ezt a választ? 

11 ember akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése