2013. augusztus 31., szombat

Díjam!! #6

Köszönöm Vi^^-nek :)

Szabályok:
1. Válaszolj 10 kérdésre.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Tegyél fel 10 kérdést.
4. Küldd tovább 10 embernek.

1. Kérdések
1. Neved? ~Sütiiiii
2. Korod? 14 :) 
3. Blog vagy trumbl? Nekem a blog!
4. Szereted a Csokit? Imádom!!<3
5. Melyik üdítő a kedvenced? Én imádok mindent!
6. Kedvenc szín? Lila
7. Melyik suliba jársz? Kero
8. Miért kezdtél el blogolni? Mert volt egy történetem, és úgy gondoltam, elkezdek írni, hogy más is olvashassa :)
9. Hobbid? Imádok korizni :)
10. Mit szeretsz a legjobban csinálni? Korizni, zenét hallgatni, meg persze blogolni :)

2. 10 dolog magamról:
- Szeretem a romantikus filmeket.
- Február 24-én születtem.
- Nem szeretem a maggassarkú cipőket, mégis hordom. 
- Nagyon jó vagyok matekból. 
- Utálom a tesit.
- Imádok görkorizni. 
- Szeretem az esőt, illetve szeretek esőbe sétálni. 
- Nem bírom az érzelgős fiúkat, de mégis legyenek aranyosak. 
- Imádom a kakós győri édes kekszet :)
- Rafaello-val lehet levenni a lábamról. Egyszerűen imádom!!

10 kérdésem: 
- Hogy vagy? 
- Hány éves vagy? 
- Mióta blogolsz? 
- Hol laksz? (Pl.: Pécs, Budapest, Szolnok, stb.)
- Mi a teljes neved? 
- Mi a blogger neved? 
- Szereted a pizzát? 
- Kedvenc étel? 
- Kedvenc ital? 
- Kedvenc sorozat? 

10 ember akinek küldöm: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése